فرماندار ویژه بابل خبر داد؛

بهره‌برداری از ۷۸ طرح عمرانی بابل در هفته دولت

فرماندار ویژه بابل گفت: ۷۸ طرح عمرانی بابل با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۰۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ - 25August 2018
بهره برداری از ۷۸ طرح عمرانی هفته دولت در بابلبه گزارش دفاع پرس از ساری، «قربانعلی ولی‌زاده» فرماندار ویژه بابل با اشاره به افتتاح ۷۸ طرح عمرانی بابل در هفته دولت اظهار داشت: طرح‌های آماده افتتاح در حوزه‌های گازرسانی، برق، بهداشت و درمان، ورزشی، راه و شهرسازی، آبرسانی، واحدهای تولیدی و صنعت بسته بندی است.
 
فرماندار بابل اعلام کرد: گازرسانی به روستاهای جنوب این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان، احداث خط ۶۳ کیلوولت با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، آسفالت راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان و مجتمع آبرسانی لاله آباد با اعتباری معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌های شاخص قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان بابل است.
 
وی گفت: در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی در کشور صورت گرفت که باید این خدمات به مردم گزارش داده شود و در حال حاضر در جذب سرمایه گذار نگاه این شهرستان، نگاه حمایتی است.
 
این مسئول آسیب جدی در شهرستان بابل را همگرا نبودن بخش‌های مختلف بیان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها، منابع انسانی و طبیعی، این شهرستان نتوانسته جایگاه خود را در استان بازنگری کند.
 
ولی‌زاده بیان داشت: حضور کم رنگ بخش خصوصی از جمله دغدغه های این شهرستان در مبحث سرمایه گذاری است و باید با حمایت و پشتیبانی در این بخش این جایگاه را به جایگاه خود برساند.
 
وی متذکر شد: برای توسعه فرهنگ گردشگری، جذب توریست و ایجاد اقتصاد پر رونق شهر بار فروش به همت همه جانبه و اتحاد همدلی بین مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف نیازمند است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها