نماینده ولی فقیه در مازندران:

غدیر سرچشمه عاشوراست

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: غدیر سرچشمه عاشوراست و باید جوانان و خانواده‌ها این مناسبت را بشناسند و برابر مظلومیت حضرت علی (ع) نام این امام همام را طنین‌انداز و جامعه را غدیری کنیم.
کد خبر: ۳۰۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ - 26August 2018
تحقق جامعه غدیری با شناساندن نام علی (ع) / ضرورت قدردانی از نعمت ولایت به گزارش دفاع پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در ستاد غدیر استان با گرامی‌داشت دهه ولایت و با تاکید بر اینکه باید سیره و روش حضرت علی (ع) را برای مردم بازگو کنیم و شخصیت این امام همام را در جامعه بشناسانیم، اظهار داشت: جامعه ما باید بتواند روش، رفتار، گفتار و عمل حضرت علی (ع) را چراغ راه خود قرار دهد.
 
وی به سابقه دیرینه علوی بودن استان مازندران اشاره و اضافه کرد: مازندران بیشترین سادات کشور را دارد و از نظر علوی بودن ممتاز است و در هشت سال دفاع مقدس و عرصه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم، یکه تاز است.
 
امام جمعه ساری با تاکید بر قدرداشتن نعمت ولایت گفت: به رغم آنکه در طول تاریخ تلاش شد تا نام حضرت علی (ع) فراموش شود، اما اینگونه نشد و دنیا روی عهدنامه مالک اشتر حساب می‌کند.
 
طبرسی، به فضائل حضرت علی (ع) اشاره و تصریح کرد: اگر بخواهیم فضائل حضرت را بشماریم اگر همه دریاها مرکب و همه درختان قلم شوند نمی‌توانند ذره‌ای از فضائل بی‌شمار را بیان کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضرت علی (ع) اولین مظلوم عالم است، مظلومیت وی را رنج آور دانست و گفت: غدیر سرچشمه عاشورا است و باید جوانان و خانواده ها، این مناسبت را بشناسند و برابر مظلومیت حضرت علی (ع) نام این امام همام را طنین انداز و جامعه را غدیری کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها