رئیس کمیته امداد امام خمینی خبر داد؛

به‌روز‌‌رسانی پرداخت جهیزیه مددجویان کمیته امداد امام خمینی

رئیس کمیته امداد امام خمینی با عنوان اینکه پرداخت جهیزیه مددجویان کمیته امداد به روز می‌شود، گفت: برای نیمه دوم سال جاری تدبیر شده تا بیشتر به مددجویان کالا پرداخت شود و در بخش مسکن نیز ۸۴۰ واحد به سهمیه استان مازندران افزوده می‌شود.  
کد خبر: ۳۰۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ - 26August 2018
به روز رسانی پرداخت جهیزیه مددجویان کمیته امداد/ افزایش ۸۴۰ واحد در بخش مسکن مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری، «پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران به اهداف سفر به مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: در این سفر جلساتی با مسئولان استان از جمله استاندار انجام شد که سرکشی و دیدار از ادارات کمیته امداد از اهداف ما است.
 
وی با تقدیر از مردم استان مازندران گفت: مردم استان با درک درستی که از شرایط اقتصادی داشتند حمایت خوبی از کمیته امداد به عمل آوردند و انواع کمک ها و صدقات جمع آوری شده در استان رشد داشته است.
 
این مسئول افزود: مردم استان مازندران با موقعیت شناسی از شرایط اقتصادی به یاری نیازمندان شتافتند و با توجه به وضعیت تورم و شرایط، میزان مستمری مددجویان ۱۴ درصد رشد یافته و پشت نوبتی‌ها برای دریافت مستمری کاهش یافته و تلاش داریم تا پشت نوبتی نداشته باشیم.
 
فتاح با بیان اینکه در مازندران پشت نوبتی برای دریافت خدمات و مستمری مددجویان کمیته امداد نداریم، اضافه کرد: این امر سبب می‌شود تا صف بندی برای دریافت مستمری و پشت نوبتی نداشته باشیم.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به توانمندی مددجویان و خودکفایی آنان ابراز داشت: برای تخصیص وام ضرروی 3 تا 5 میلیون تومان سهمیه بیشتری به استان مازندران داده می شود.
 
وی به بیان اینکه برای دریافت جهیزیه پشت نوبتی زیادی در مازندران وجود دارد، گفت: در ماه شهریورماه سقف سهمیه در استان را برمی داریم تا پشت نوبتی های این بخش نیز به صفر رسد.
 
فتاح با عنوان اینکه پرداخت جهیزیه مددجویان کمیته امداد به روز می شود، گفت: برای نیمه دوم سال تدبیر شده تا بیشتر به مددجویان کالا پرداخت شود و در بخش مسکن نیز ۸۴۰ واحد به سهمیه استان مازندران افزوده می شود.
 
این مسئول یادآور شد: همچنین فضا و شرایطی مهیا شده تا افراد غیرتحت پوشش نیز بتوانند از برخی خدمات کمیته امداد استفاده کنند تا بتوانیم از شرایط سخت اقتصادی گذر کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها