دیدار سردار «کارگر» با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
کد خبر: ۳۰۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ - 25August 2018

دیدار سردار «کارگر» با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و سردار «مهدی انصاری» فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.

سردار «بهمن کارگر» در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه موضوع دفاع مقدس نباید در یک بازه زمانی تعریف شود، اظهار داشت: دفاع مقدس نه تنها امام (ره)، بلکه مردم ایران را هم به آزمون گرفت و امام (ره) و مردم از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید، گفت: قبل از انقلاب 150 هزار مستشار نظامی آمریکایی در ایران بود و شاه مستقیما از سفیر آمریکا در ایران دستور می‌گرفت.

سردار کارگر افزود: در دوران دفاع مقدس ما حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز جزء قدرت‌های موشکی دنیا هستیم و این‌ها همه به برکت دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه تمام ارزش‌های اسلامی و انقلاب در دفاع مقدس نمود پیدا کرده است، به شرایط کنونی کشور اشاره داشت و عنوان کرد: به لطف خدا، ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از این شرایط هم با سربلندی بیرون می‌آیند.

در این نشست همچنین پیرامون ضرورت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد مطالبی مطرح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها