سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مقدمات نظم نوین را با نابودی تکفیری‌ها ایجاد خواهیم کرد

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همان‌طور که جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف مانند دفاع مقدس موفق بوده، در بحران‌های منطقه‌ای هم ملل آزاده منطقه به پیش خواهند رفت و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند "باید آماده یک نظم نوین باشیم"؛ مقدمات نظم نوین را ایجاد خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱ - 14October 2014

مقدمات نظم نوین را با نابودی تکفیری‌ها ایجاد خواهیم کرد

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی، معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا، در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، پیرامون ائتلاف آمریکایی ضد داعش و چرایی عدم حضور ایران در این ائتلاف، اظهار کرد: با وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و انفجار نور در منطقه، دشمنان انقلاب و در رأس آنان آمریکا در موازات این حرکت، جریاناتی را با نام اسلام رشد داده و تقویت کردند.

وی افزود: جریانهایی مثل القاعده، تکفیریها و داعش عملکردی در دنیا داشتند که متأسفانه به نام کل اسلام مطرح شد. این حرکت با هدف معرفی اسلام بهعنوان یک دین خشن انجام شد، و کارهای تبلیغاتی زیادی نیز در این زمینه صورت گرفت.

سرلشکر ایزدی در ادامه به طرح موضوع اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی از سوی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: آمریکاییها تلاش کردند اسلام ساخته دست خود را در دنیا رواج دهند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا تصریح کرد: خوشبختانه امروز جهانیان در حال آگاه شدن از این موضوع هستند که در مقابل تکفیریها، اسلامی مبتنی بر مردمسالاری دینی و منطق قرار دارد. در این نظام انسانها حرمت دارند، آزادند و در یک محیط رشدیابنده قرار دارند.

وی با اشاره به وجود امنیت در ایران باوجود ناامنیها در برخی کشورهای همسایه، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکلگیری با هدایت حضرت امام خمینی(ره) و سپس رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری، سیاستی مبتنی بر عزت، همت و مصلحت داشته و مبنای کار نیز ارزشهای انقلاب اسلامی بوده است. برای همین جمهوری اسلامی در سوریه مواضع اصولی خود را اعلام کرد.

سردار ایزدی ادامه داد: برخی کشورهای دنیا، گروههای تروریستی منطقه را ایجاد و از آنها حمایت کردند؛ درحال حاضر این موضوع برای همه دنیا مشخص است و کارشناسان سیاسی نیز به این امر اذعان دارند. امروز این کشورها در ظاهر مخالف این جریان شدهاند؛ اما جمهوری اسلامی از ابتدا حرکت خود را بر مبنای اصول زیربنایی خود، مبنی بر حمایت از محور مقاومت پیش برده است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا افزود: این جریان فرصتی است برای جمهوری اسلامی ایران تا حرکت مقاومت تداوم پیدا کند و جریاناتی که آبشخور آنها استکبار جهانی است رسوا شده و اسلام ناب نیز معرفی شود.

وی در پایان تأکید کرد: همانطور که جمهوری اسلامی در صحنههای مختلف مانند دفاع مقدس و بحرانهای داخلی، موفق بوده، در بحرانهای منطقهای هم انشاءالله ملل آزاده منطقه به پیش خواهند رفت و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند "باید آماده یک نظم نوین باشیم"؛ مقدمات نظم نوین را ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار