مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر:

«خدمت‌گزاری» اساسی‌ترین نماد افتخارات جمهوری اسلامی است

سردار «غلام‌علی کفاش» در پیامی به‌مناسبت آغاز هفته دولت تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‏‌های دولت اسلامی، وحدت مردم و خدمت‌گزاری به‌عنوان اساسی‌ترین نماد افتخارات جمهوری اسلامی به شمار می‌آید که فرصت مغتنمی است تا دستاورد‌های دولت در عرصه‌های مختلف به تصویر کشیده شود.
کد خبر: ۳۰۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 26August 2018

«خدمت‌گزاری» اساسی‌ترین نماد افتخارات جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام‌علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در پیامی آغاز هفته دولت و فرارسیدن روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدمتگزار و متعهد، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء

ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان او، دو خصلت نیک است که برتر از آن چیزی نیست. پیامبر اکرم (ص).

هفته نخست شهریورماه، یادآور شهادت مظلومانه جمعی از یاران باوفای انقلاب اسلامی و مزین به یاد و خاطره شهیدان خدمت‌گزار «رجایی» و «باهنر» می‌باشد، دولت‌مردانی که با ایمان ساده‌زیستی و خدمت صادقانه، خالصانه و خاضعانه، تا ابد به عنوان اسوه خدمت‌گزاری بی‌منت به مردم ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم یاد و نامشان می‌درخشد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‏‌های دولت اسلامی، وحدت مردم و خدمت‌گزاری به‌عنوان اساسی‌ترین نماد افتخارات جمهوری اسلامی به شمار می‌آید که فرصت مغتنمی است تا دستاورد‌های دولت در عرصه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و زوایای ناپیدای خدمات گسترده دولت‌مردان به مردم ارائه شود.

تلاش و کوشش دولت‌مردان و متولیان خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فعالیت مردان و زنانی کارمند تمامی دستگاه‌ها مصداق یافته است تا حد اعلی، خدمت شایسته به ملت را به منصه ظهور رساند.

هفته دولت هفته تجلیل از خادمان و خدمت‌گزاران ملت و فرصت مناسبی است تا در کنار تقدیر و تشکر از تلاش‌های دولت‌مردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود.

امید می‌رود با عنایت پروردگار و وحدت دولت و مردم در سایه اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت، نویدبخش مسیری باشد که دستیابی به رشد، توسعه، اقتدار و سرافرازی کشور را به دنبال خواهد آورد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت در رأس، شهیدان «رجایی» و «باهنر»، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم شهیدپرور و ولایتمدار استان بوشهر تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در سایه تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای والامقام از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار