نوده فراهانی:

اصناف و بازاریان سربازان نظام در حوزه اقتصادی هستند

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان، اصناف و بازاریان را سربازان نظام اسلامی در حوزه اقتصادی دانست.
کد خبر: ۳۰۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 26August 2018

۷۰ درصد تحریم‌ها منشاء داخلی داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «قاسم نوده فراهانی» رئیس اتاق اصناف تهران صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت روز بسیج اصناف که در محل اتاق اصناف و با حضور فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: اصناف از ابتدای انقلاب اسلامی تاکون برای اعتلای اسلام و حفظ این انقلاب شهدا و جانبازان بسیاری را حتی در دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم کرده‌اند.

نوده فراهانی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز اصناف در پشت جبهه‌ها منشأ خدمات و پشتیبانی‌های بسیاری بودند که مجموع اقدامات این قشر از جامعه تاثیر زیادی در اداره کردن جبهه‌ها داشت.

وی افزود: اکنون که دفاع مقدس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، دشمن در عرصه اقتصادی جبهه دیگری را علیه مردم کشورمان باز کرده است؛ جنگی که اثرات و گستردگی آن کمتر از دفاع مقدس نیست؛ به عبارت دیگر آن زمان دشمن برای تخریب مواضع ما از گلوله استفاده می‌کرد و امروز از ابزار تحریم بهره می‌برد.

نوده فراهانی با بیان اینکه امروز اصناف و بازاریان سربازان نظام در حوزه اقتصادی هستند، به بُعد روانی اعمال تحریم‌ها اشاره و تصریح کرد: تحریم‌ها در حالی اعمال می‌شود که تحریم‌های داخلی بیشتر از تحریم‌های خارجی است؛ بدین صورت که تحریم‌های خارجی ۳۰ درصد تحریم‌ها را شامل می‌شود، اما تحریم‌های داخلی ۷۰ درصد هستند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار