سید عزت‌الله ضرغامی:

لزوم برخورد قاطع با اختلاس‌گران/ فساد سیستمی وجود ندارد

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: در کشور فساد هماهنگ وجود دارد که ممکن است چند نفر با هم انجام دهند؛، اما فساد سیستمی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۰۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ - 26August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «سید عزت‌الله ضرغامی» عضو شورای عالی فضای مجازی ، امروز (یک‌شنبه) در دومین جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: باید وقایع انقلاب طی ۴۰ سال گذشته آن‌طور که شایسته است به مردم ارائه شود.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در طول انقلاب بیشتر شد، خارج شدن گزارش‌های مدیران و مسئولان از حالت صادقانه و سالم و صریح بود که نتوانست مردم را خوشبین کند، در واقع مدیران تلاش کردند که بگویند ما بودیم که این کار‌ها را کردیم.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان این‌که ما مسئولان جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین مخربان دستاورد‌های انقلاب هستیم؛ چراکه هر مسئولی که می‌آید می‌گوید «ویرانه تحویل گرفتیم»، گفت: فساد سیستمی که رهبری هم گفتند نداریم، حرف درستی است؛ چراکه در دوران طاغوت بنای همه ارتباطات و مشکلات برپایه فساد بود، ولی امروز فساد سیستماتیک وجود ندارد.

ضرغامی تصریح کرد: فساد هماهنگ وجود دارد که ممکن است چند نفر با هم انجام دهند، اما فساد سیستمی وجود ندارد.

وی متذکر شد: اولین نکته در بیان خدمات ۴۰ ساله این است که باید همه ۴۰ سال را باهم ببینید؛ چراکه ممکن است یک رئیس جمهور در یک حوزه کمتر و یک رئیس جمهور در یک حوزه بیشتر خدمات داشته باشد؛ باید دقت کرد که نگاه جناحی حاکم نشود و با مردم همزادپنداری شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه «سلطنت طلب»، «مطرب فراری» و «ضد انقلاب» خط قرمز رهبری هستند و مرزبندی ما با همین سه گروه است، گفت: کسانی که در رأس فتنه هستند نیز شامل آن‌ها می‌شوند.

فساد سیستمی وجود ندارد/لزوم برخورد قاطع با اختلاس‌گران

وی با تاکید بر این‌که دستگاه قضایی باید آن‌طور که شایسته است با اختلاس‌گران برخورد کند، گفت: این مسئله بیشتر تحرک می‌خواهد و مردم باید دل‌گرم شوند که برخورد قاطع باید انجام شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره سخنان رهبر انقلاب خطاب به دولت‌مردان، بیان داشت: ایشان توصیه کردند که «شما کار‌های ماندگار، اساسی و زیربنایی داشته باشید و دنبال کار‌های زودگذر نباشید و اصلا فکر نکنید اگر امروز کاری بکنید به اسم دولت بعدی نوشته می‌شود، اگر قرار است کسی بداند او خداست و اگر قرار است کسی پاداش دهد باز هم خداست».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار