در تفاهم‌نامه‌ای مشترک مقرر شد؛

چاپ سالانه 100 جلد کتاب کودک و نوجوان با محوریت دفاع مقدس در خوزستان

در راستای همکاری دو جانبه‌ای بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قرار شد چاپ سالانه 100 جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان با محوریت دفاع مقدس توسط 60 کانون فعال در خوزستان به انجام برسد.
کد خبر: ۳۰۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 26August 2018

چاپ سالانه یکصد جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان با محوریت دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با «وحید کیانی» مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کرد.

سردار علیپور در این دیدار اظهار داشت: همان گونه گه جوانان ما در دوران دفاع مقدس توانستند جواب اعتماد بنیانگذار کبیر انقلاب را بدهند، شما جوانان نسل انقلاب هم باید بتوانید با عملکرد خوب خود جواب اعتماد خواسته‌های مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار را بدهید.

در ادامه این دیدار، مفاد تفاهم‌نامه و مصوبات گذشته بین دو نهاد قرائت و مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد تا با همت و نگرشی تازه‌تر بر ادامه روند همکاری دوجانبه در راستای اعتلای فرهنگ دفاع مقدس و شکوفایی کودکان و نوجوانان خوزستان در این راستا تلاش شود.

تدوین و تبیین نقش کودکان و نوجوانان استان در 8 سال دفاع مقدس، چاپ سالانه 100 جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان با محوریت دفاع مقدس توسط 60 کانون فعال در استان، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در هفته دولت با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی، جمع‌آوری آثار نقاشی و اشعار کودکان مرتبط با دفاع مقدس‌، ساخت بازی‌های رایانه‌ای و ساخت اپلیکیشن جامع دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان از جمله مصوباتی بود که در این دیدار مطرح و بر انجام آنها تاکید شد.

«وحید کیانی» مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌‌های پیشین هر دو نهاد بر پیشبرد هر چه بیشتر و بهتر مصوبات مطرح شده تاکید و خواهان همکاری همه جانبه و بیشتر با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در راستای برنامه‌های مشترک شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار