فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در اولویت کار دشمنان ما است

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: امروز جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در اولویت کار دشمنان ما است و جنگ نظامی در مرتبه آخر قرار دارد.
کد خبر: ۳۰۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 26August 2018

جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در اولویت کار دشمنان ما استبه گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارمندی که امروز برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا خدمات خادمانِ به ملت بیان شود. در طول عمر 40 ساله انقلاب، خدماتی که نظام اسلامی در همه زمینه‌ها به مردم ارائه داده است، حاصل دست توانمند کسانی بوده که در طول این مدت به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهیدان مدافع حرم در عین حال که وظیفه خدمت‌رسانی در جایگاه دولتی را داشتند، برای جنگ دواطلب شدند و جان خود را نثار کردند. باید این خدمات در این هفته و امسال که چهلمین سال انقلاب است، بیان شود تا نسل امروز در جریان اقدامات نظام اسلامی قرار بگیرند و بدانند که نظام اسلامی به شایستگی و به اندازه عمر صدها ساله حاکمیت‌هایی که در کشور حکمفرما بودند، خدمات ارائه داده است.

شاهوارپور افزود: اما امروز دشمنان فضای مسمومی ایجاد کرده‌اند که خدمات نظام اسلامی نادیده گرفته می‌شود و موجب می‌شود کسانی که اطلاعی ندارند فکر کنند بسیاری از این خدمات مربوط به دوره‌های گذشته است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از تاریخ نویسان عنوان می‌کرد که هم اکنون در حال ثبت تاریخ سال 49 و 50 است و هنوز تاریخ‌نویسی به پیروزی انقلاب اسلامی و اقدامات بعد از آن نرسیده است. بنابراین فضای مسمومی که از بیرون ساپورت می‌شود، خدمات 40 ساله نظام اسلامی را زیر سؤال می‌برد. عدم ثبت تاریخ موجب یک سری مشکلات می‌شود و نگرانی‌هایی برای ما ایجاد می‌کند.

وی گفت: باید جامعه کنونی به الگوگیری از رفتار شهدای والامقام توجه کند. رفتار شهید رجایی و شهید باهنر که دو انسان واقعی و تکامل‌ یافته در فرهنگ انقلاب اسلامی هستند را باید الگوی خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به شخصیت شهید رجایی گفت: شهید رجایی برخی شاخصه‌هایی داشتند که حضرت امام به آن پرداخته بودند. مکتبی بودن شهید رجایی یکی از ویژگی‌های شاخص وی است. یکی از جمله‌های شهید رجایی این است که می‌گوید به نماز نگویید که کار دارم، به کار بگویید که وقت نماز است. این جمله نشأت گرفته از روح بلند این انسان است که نماز را به عنوان پشتوانه در کار خویش قرار داده است. همچنین اخلاص، پرکاری، برخورد با دشمنان و استکبار از دیگر خصوصیات بارز این شهید است.

وی افزود: ابعاد زندگی شهید باهنر، روحانی وارسته‌ای که همه وجودش را برای خدمتگزاری در اختیار ملت قرار داد و در عرصه خدمتگزاری به عنوان نخست‌ وزیر وارد شد نیز الگویی برای ما است تا امروز بعد از 40 سال با افتخار از سنگر نظام جمهوری اسلامی دفاع و در مقابل همه فشارهای داخل و خارجی ایستادگی کنیم.

شاهوارپور بیان کرد: جنگ‌های امروز ترکیبی است و مثل گذشته یک‌جانبه نیست. در جنگ‌های امروز، جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در اولویت کار دشمنان است و جنگ نظامی در مرتبه آخر قرار دارد. وقتی که کشوری در همه ابعاد زمین‌گیر شد، دشمن در حوزه نظامی حمله می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: یک سری نقاط ضعف و قوت داریم و یکی از نقاط قوت این کشور، باورهای ما است. ما باور داریم با تکیه بر توانمندی خودی کشورمان را اداره کنیم و دشمن می‌خواهد این باور را شکست دهد و به ما بفهماند که نمی‌توانیم به تنهایی کشورمان را اداره کنیم که اگر این باور در ما ایجاد شد، کشور تسلیم دشمن خواهد شد.

وی گفت: تکیه به باور را در عمل و سختی‌ها نشان داده‌ایم و در جاهایی که باید شکست می‌خوردیم ایستادگی کردیم. دشمنان نقطه قوت ما که تکیه بر باورها است را شناسایی کرده‌اند و به فکر شکستن این باور هستند.

شاهوارپور تصریح کرد: وجود مقام معظم رهبری در رأس نظام و قبل از ایشان حضرت امام به عنوان ظرفیت اساسی نظام در هدایتگری مردم، جامعه و مسئولین است که نقش محوری در این زمینه دارند. هنگامی که مشقت و مشکلاتی در کشور ما ایجاد شد، مقام معظم رهبری به خوبی ما را هدایت کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: بعد از جنگ تحمیلی حداقل 5 جنگ در منطقه رخ داده، اما هدایت مقام معظم رهبری موجب شد که ما درگیر این جنگ‌ها نشویم.

وی در پایان افزود: جنگی که با داعش رخ داد، مستقیما متوجه کشور ما شد و اگر در بیرون با جنگ داعش درگیر نمی‌شدیم، حتما جنگ وارد کشور می‌شد. این پیش‌بینی مقام معظم رهبری بر اساس جمع‌بندی اطلاعاتی بود. بنابراین هدایت‌های رهبری در طول 40 سال انقلاب اسلامی یکی از نقاط قوت این کشور محسوب می‌شود که دشمن از این موضوع بسیار نگران است و درصدد تخریب این نقطه قوت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار