مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی خبر داد؛

اعلام برنامه های بزرگداشت روز بسیج کارمندی در تبریز

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از اعلام برنامه های بزرگداشت روز بسیج کارمندی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ - 26August 2018

برنامه های بزرگداشت روز بسیج کارمندی در تبریز اعلام شدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرهنگ دوم پاسدار «محمد اسکندری» مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این شهدا چنان ساده زیست بودند که هنوز هم شیرینی دوران آن ها در کام مردم ماندگار است و انتظار دارند دولتمردان همچون آن ها باشند و سیره این شهدا را عملیاتی کنند.

اسکندری خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید دولت در خدمات دهی به مردم تلاش کند چرا که دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب تلاش می کنند عملکرد نظام را با برخی مقایسه های نادرست از دوران رضاخان و … زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: باید همه عملکرد نظام را به صورت اقناعی در بین مردم به خصوص جوانان تبیین کنیم تا دشمن با موج آفرینی نا امیدی در جامعه نتواند به اهداف خودش دست یابد که اگر کوتاهی کنیم نتوانسته ایم حق مطلب را ادا کنیم.

اسکندری در ادامه سخنان خود با اشاره به روز بسیج کارمندی و نامگذاری ششم شهریورماه به این روز، اولویت برنامه های بسیج کارمندی را مطالبات مردم و رهبر فرزانه انقلاب از ادارات، عنوان کرد و بیان داشت: برنامه این سازمان در این راستا در بندها و بخش های مختلف با توجه به اقتضای هر اداره تببین و ابلاغ شده است.

وی اثر بخشی برنامه ها، کیفی سازی آن ها، تکریم ارباب رجوع، فرهنگ سازی سلامت اداری، ترویج وجدان کاری بین کارکنان، ترویج امر به معروف و نهی از منکر، خدمات دهی به مردم مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی، حمایت از مساجد در محلات، ارائه میز خدمت در محلات و مناطق، حمایت از کالای ایرانی و … را از عمده ترین محور برنامه های بسیج کارمندی برشمرد.

اسکندری با بیان اینکه ۵۹ درصد کارمندان استان بسیجی هستند، اظهار داشت: این تعداد بسیجی در یک هزار و ۴۶ حلقه صالحین ساماندهی شدند که ۳۶۵ حلقه آن کیفی سازی شده و برنامه اصلی بسیج کارمندی در ادارات در این حلقه ها اجرا و عملیاتی می شود که از آن جمله می توان به بحث های امر به معروف و نهی از منکر، نشست های اخلاقی، حجاب و عفاف، تکریم ارباب رجوع و … اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا، برگزاری همایش بزرگ بسیجیان کارمند، تجلیل از بسیجیان نمونه، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و دهها عنوان برنامه دیگر را از برنامه های بزرگداشت روز بسیج کارمندی نام برد.

اسکندری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر، فلسفه وجودی شیعه را از غدیر خواند و افزود: اگر این حادثه عظیم تاریخی به خوبی معرفی، تبیین و همگانی شود بخش اعظم مشکلات و چالش های جهان اسلام رفع می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها