نامه یک فرزند انقلاب به امام خمینی (ره)/ ای امام عزیز از شهادت نمی‌هراسیم

یکی از فرزندان انقلاب اسلامی ایران در نامه خود به امام خمینی (ره) آورده است: «ای امام، از شهادت نمی‌هراسیم؛ بلکه از عسل برایمان شیرین‌تر است، زیرا که رهبرمان این چنین است و ما آرزوی شهادت را از تو آموخته‌ایم.‌»
کد خبر: ۳۰۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 28August 2018

نامه یک فرزند انقلاب به امام خمینی (ره)/ ای امام عزیز از شهادت نمی‌هراسیمبه گزارش خبرنگار ساجد، یکی از فرزندان انقلاب اسلامی ایران در تیرماه سال ۱۳۶۷ از خراسان برای امام خمینی (ره) نامه‌ای نوشت.

متن نامه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

محضر مبارک جان جانان، مهربان مهربانان، نور چشمم

حمد و ستایش پروردگار عالم را سزاست که نعمت اسلام و نعمت وجود امام را به این عصر عنایت فرمود و سلام خدمت مولایمان مهدی (عج).

با سلام به امام، پدر بزرگوار امت بزرگ اسلام که خفتگان را بیداری، بیداران را حرکت، حرکت کنندگان را جهت، جهت یافتگان را عشق، و عشاق را آرزوی شهادت و لقاء پروردگار عنایت فرمود.‌ ای مولا و آقایمان، نایب مهدیمان، حسنه قرن و روزگارمان، پیامت را شنیدیم و به جان و دل خریدیم.

اماما، فرمان دهی که خود را آتش اندازیم، فرمانبریم؛ فرمان دهی که بمیریم، می‌میریم؛ فرمان دهی که بجنگیم، می‌جنگیم؛ فرمان دهی که سکوت، ساکتیم؛ فرمان دهی که فریاد، فریادیم؛ اماما، هرچه بفرمایی همان کنیم که تو، ولی امرمایی.

اماما، جانمان به فدایت،‌ ای امام، مگر می‌شود مرید از مرادش دست بردارد؟ که ما مرید توایم، سرباز توایم، و اگر لایق باشیم فرزند توایم.‌

ای امام، از شهادت نمی‌هراسیم؛ بلکه از عسل برایمان شیرین‌تر است، زیرا که رهبرمان این چنین است و ما آرزوی شهادت را از تو آموخته‌ایم.‌ ای معلم قرن و روزگارمان،‌ ای امام، سختی‌ها را به فرمان تو تحمل می‌کنیم، برای حفظ اسلام و برای رضایت پروردگار.

اماما، اگر چه پیامت اشک از چشمانمان جاری ساخت؛ اما کینه دشمنان اسلام را در دلهامان افزونتر کرد. اماما، فقط در یک کلام می‌گوییم: (رهسپاریم با خمینی تا شهادت). خداوندا، لیاقت فرمانبرداری امر امام را به ما عنایت فرما.

خداوندا، این حسنه‌ای که به قرن و روزگار ما عنایت فرموده‌ای، برای حفظ و اعتلای اسلام تا ظهور مهدی (عج) و در کنار مهدی (عج) سالم و پر نشاط حفظ بفرما.

خدایا، جانمان را برای حفظ اسلام می‌دهیم، قبول بفرما.

خدایا، به ما توفیق شهادت عنایت بفرما.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی (عج)، خمینی را نگهدار، از عمر بکاه، بر عمر او بیفزا.

تمام عمرم، فدای یک نفست،‌ ای امام.

والسلام

یکی از فرزندانت

تیرماه سال ۱۳۶۷»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها