جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا خبر داد

جای‌گیری ایران در بهترین ترازهای امنیتی/ کارآمدی عنصر اصلی اقتدار ناجا است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به اینکه ایران پس از 35 سال پس از انقلاب روند صعودی در شاخص های امنیتی پیموده است گفت: هم اکنون با وجود تمامی تهدیدات و تحریم ها ایران در بهترین ترازهای امنیتی جا دارد.
کد خبر: ۳۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳ - 08October 2014

جای‌گیری ایران در بهترین ترازهای امنیتی/ کارآمدی عنصر اصلی اقتدار ناجا است

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، سردار محمدجواد زادهکمند در مراسم صبحگاه مشترک یگانهای ویژه ناجا ضمن تبریک دهه ولایت، اعیاد غدیر و قربان و هفته نیروی انتظامی گفت: عید قربان عید مبارزه با شیطان درونی و شیطان بیرونی بود.

وی با اشاره به اینکه دو رسالت اصلی ناجا مبارزه با شیطان درونی و بیرونی است، اظهار داشت: مبارزه با شیطان بیرونی، تروریسم، اشرار و مخل نظم و امنیت و قانونشکنان بدون پیروزی بر شیطان درونی محقق نمیشود بنابراین فرض تعالی معنوی و سازمانی به عنوان یک امر در ناجا مطرح است.

جانشین معاون هماهنگکننده ناجا بیان داشت: معتقدیم امروز اقتدار و سربلندی ایران در دنیا مدیون و مرهون خون شهیدان و ایثارگری ایثارگران و مجاهدت رزمندگان در عرصههای مختلف از جمله عرصه امنیت است.

وی افزود: اگر امروز ایران به عنوان یک کشور امن در منطقه و دنیا مطرح است به دلیل مجاهدتهای سبزپوشان نیروی انتظامی در کنار ارتش و سپاه است.

سردار زادهکمند اذعان کرد: در تمامی شاخصههای امنیتی وضع ایران بعد از گذشت 35 سال از انقلاب با وجود تحریمها و تهدیدها در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه منطق نیروی انتظامی منطق غلبه نیروی ایمان در شرایط نابرابر است، گفت: این منطق نه فقط در زمان انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بلکه در مبارزه با اشرار عملکرد خود را نشان داده است و در تمام عرصهها برای پیشرفت راهی جز پیروی از این منطق نیست و دلیل انتخاب شعار هفته ناجا در امسال هم تکیه بر همین منطق داشت.

سردار زادهکمند با اشاره به شعار «تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار» گفت: در تلاش جهادی راه ما مقدس است و کار برای خدا و خالصانه است. تحمل مشکلات و تنها دست یاری به سوی خدا دراز کردن از شاخصههای تلاش جهادی است.

وی افزود: کارآمدی یعنی قدرت پاسخگویی به موقع به نیازها و مطالبات جامعه است و این نتیجه کارآمدی است که میتواند سازمان را یک سازمان محبوب بگرداند و پشتیبانی مردم را به دنبال داشته باشد. کارآمدی عنصر اصلی اقتدار ناجا است.

جانشین معاون هماهنگکننده ناجا ابراز داشت: ما ابزار و امکانات را عنصر اصلی اقتدار نمیدانیم بلکه روحیه انقلابی و تدین را عنصر اصلی اقتدار ناجا میدانیم. ما اقتداری را قبول داریم که مردم عزیز کشورمان با دیدن آن به آرامش برسند و دشمنان انقلاب، مخلین امنیت و اشرار با دیدن آن آشفته شوند و بترسند.

زادهکمند ادامه داد: ارتباط با خدا، ولایتمداری، ایمان و بصیرت رمز موفقیت ناجا در انجام رسالت اصلیاش است.

وی در خاتمه به پلیسهای افتخاری که در هفته ناجا آغاز به کار کردهاند خیر مقدم گفت.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار