معاون استاندار مازندران عنوان کرد؛

ایجاد اشتغال با تسهیلات ارزان در مناطق محروم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دولت برای ایجاد اشتغال، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان مناطق محروم قرار می دهد.
کد خبر: ۳۰۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷ - 27August 2018
ایجاد اشتغال با تسهیلات ارزان در مناطق محرومبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «احمد حسین زادگان» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در چهارمین روز از هفته دولت در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان سوادکوه اظهار داشت: اشتغال آفرینی و ارائه تسهیلات در حوزه های صنعت، کشاورزی و خدماتی باید بر مبنای شایستگی و تخصص باشد تا به کارآفرینی واقعی منجر شود.
 
وی با بیان اینکه دولت برای ایجاد اشتغال، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد، گفت: همچنین تسهیلاتی با بهره کمتر به متقاضیان مناطق محروم ارائه می شود تا با ایجاد اشتغال در روستاها بتوانیم از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری کنیم و زمینه شکوفایی معیشت روستاییان را فراهم آوریم.
 
معاون استاندار مازندارن، افزود: تلاش دولت تدبیر و امید این است که اثراث مطلوب تمامی اقدامات در بخش های مختلف از جمله اشتغال آفرینی و پرداخت تسهیلات به مردم بازگردد.
 
وی یکی از مشکلات موجود در کشور را تعریف اشتغال به معنای داشتن شغل دولتی دانست و افزود: امیدوارویم مردم ما به این باور برسند که اشتغال تنها داشتن شغل در بخش دولتی نیست بلکه هر جوانی می تواند با توجه به تخصص، انگیزه و علاقه اش با دریافت تسهیلات ارزان قیمت برای خودش شغل ایجاد کند.
 
حسین زادگان روند امور کشور را رو به جلو و امید بخش توصیف کرد و اظهار داشت: در هفته دولت با پای کارآمدن همه گروهها توانسته ایم اقدامات دولت را به سمع و نظر مردم برسانیم تا نقشه های شوم دشمن را خنثی کنیم.
 
معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه دشمن با راه اندازی جنگ روانی به دنبال تفرقه افکنی بین ملت و دولت است، عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون با اتحاد و همدلی توانسته ایم نقشه های دشمن را خنثی کنیم.
 
خاطر نشان می شود، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت چهار طرح عمرانی و خدماتی در سوادکوه به بهره برداری رسید. همچنین مشعل گاز در 11 روستای این شهرستان نیز روشن شد. برای گاز رسانی به روستاهای منطقه خانقاه پی سوادکوه همچون لمزر، فلورد، خشک دره، دهمیان، آسه، رجه، انارم، ورپی، کوه استلخ، برنت و بایه کلا بیش از 11 میلیارد تومان هزینه شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار