عبدالعلی علی‌عسگری:

صدا و سیما باید صدای مردم باشد/ ضرورت ایجاد طرحی نو در بخش رسانه‌ای کشور

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: باید در بخش رسانه طرحی نو ایجاد کرد و اقدامات مفید و فعالانه‌ای در این زمینه صورت گیرد. شفاف‌سازی باید مشرب صدا و سیما باشد و باید حرف مردم را منعکس کند.
کد خبر: ۳۰۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ - 28August 2018

رسانه های استکبار به دنبال تخریب ملت ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، «عبدالعلی علی‌عسگری» رئیس سازمان صدا و سیما، شب گذشته (دوشنبه) در آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها که در «چغاخور» استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: دشمن به‌دنبال «صلح مسلح» است و عملیات روانی دشمن علیه مردم ایران در راستای این مسأله است.

به گفته وی، جهان امروز یک جهان ارتباطات است، ولی رسانه‌های جهان در سه جبهه «رسانه استکبار»، «رسانه جبهه مقاومت» و «رسانه میانه‌رو» فعالیت می‌کنند.

وی، هدف رسانه‌های جبهه استکبار را تخریب رسانه‌ جبهه مقاومت دانست و گفت: دشمن و جبهه رسانه‌ای استکبار، به‌دنبال نمایش قدرت پوشالی خود به‌عنوان قدرت برتر است و از تمامی ظرفیت‌های خود برای تخریب رسانه‌های رقیب استفاده می‌کند.

علی‌عسگری افزود: در چند سال اخیر، دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفته است تا صدا و سیما را زمین بزند و در این مسیر ۲۹۰ شبکه ماهواره معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران با زبان فارسی را ایجاد کرده و فضای مجازی را نیز دنبال کرده است تا با عملیات روانی، بتوانند مردم را ناامید کند.

وی گفت: پمپاژ ناامیدی، تحقیر و تبلیغ یأس، از مهم‌ترین برنامه‌های رسانه‌ای دشمن است، در حالی که آمریکا با ۲۱ هزار میلیارد دلار بدهی خودش در حال فروپاشی است.

به گفته وی، رسانه‌های جبهه مقاومت وظیفه دارند تا ماهیت رسانه‌های جبهه استکبار را افشا کنند؛ چرا که رسانه‌های استکبار به دنبال تخریب ملت ایران هستند و هدف جنگ رسانه‌ای دشمن، ضربه زدن به اقتصاد ایران است.

وی با بیان این‌که هدف رسانه‌های دشمن اطلاع‌رسانی نیست، بلکه جمع کردن مشتری است، افزود: دشمن می‌خواهد با رسانه‌های خود در آینده به فرهنگ ایران ضربه بزند و به‌دنبال رفع هیچ مشکلی نیست و تنها اخبار آن‌ها رویکرد تخریبی دارد.

علی‌عسگری با بیان این‌که رویکرد رسانه‌ها در زمانی کنونی تغییر کرده است، گفت: باید در بخش رسانه طرحی نو ایجاد کرد و اقدامات مفید و فعالانه‌ای در این زمینه صورت گیرد، شفاف‌سازی باید مشرب رسانه و صدا و سیما باید صدای مردم باشد و هر هزینه‌ای دارد باید آن را در نظر گرفت و صادقانه با مردم رفتار کرد.

به گفته وی، انتقال روحیه امید به مردم از برنامه‌های اصلی و مأموریت رسانه ملی است و نباید روحیه یأس و ناامیدی در بین مردم ترویج شود و خبر‌های خوب به مردم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار