فرمانده سپاه استان سمنان:

بسیجیان با تمام توان آماده کمک به دولت هستند

سردار «حسن حسن‌زاده» گفت: بسیجیان آمادگی دارند تا برای حل مشکلات مردم و رفع فقر و محرومیت در کشور با تمام توان به کمک دولت بیایند.
کد خبر: ۳۰۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ - 28August 2018

اطاعت از ولایت و وحدت نیروهای مسلح برای حل مشکلات کشوربه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح استان سمنان با آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان، با تأکید بر این‌که بسیج تاکنون گام‌های خود را محکم و قاطع برداشته است و در شهر‌ها و روستا‌های مختلف و در حاشیه شهر‌ها در عرصه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی و رفع محرومیت حضور دارد، اظهار داشت: این نهضت خدمت‌رسانی بسیج که به‌خوبی شکل گرفته است با قوت ادامه می‌یابد.

سردار حسن‌زاده با اشاره به این‌که این حضور فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح استان سمنان به‌منظور تجدید میثاق با ولایت و انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: این حضور پیامی مهم برای دشمنان و استکبار جهانی دارد.

وی با بیان این‌که دشمنان کشورمان در داخل و خارج کشور به خیال خام خود تصور می‌کنند که اگر مشکلات امروز بر دوش مردم سنگینی می‌کند، این مشکلات اثرگذار است، اضافه کرد: این حضور پیامی مهم برای آنان است و این نیرو‌های انقلابی با حضور خود و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، اعلام می‌کنند که آمادگی برای دفاع از کشور در عرصه‌های مختلف بیش از گذشته وجود دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد» خاطرنشان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری ما هیچ‌گاه آغاز کننده جنگ نبوده‌ایم و دشمن هم با توجه به تجربیاتی که از توان و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت مردم، ایثارگران، شهدا و خانواده‌های آنان دیده است و آن را هنوز فراموش نکرده است، آغازگر جنگی علیه ایران نخواهد بود؛ چراکه می‌داند ضربه اصلی را خود او خواهد خورد.

سردار حسن‌زاده اضافه کرد: پیام حضور امروز فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح استان برای دشمن این است که همه ارکان اصلی نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیرو‌های نظامی و انتظامی در اوج آمادگی، وحدت و اقتدار نظامی قرار داشته و آماده دفاع از کشورند.

وی با بیان اینکه امروز پیشکسوتان دفاع مقدس در همه نیرو‌های مسلح در کنار جوانان رشید این نیرو‌ها در دیدار با نماینده ولی فقیه برای تجدید میثاق با ارزش‌های انقلاب و ولایت حضور دارند، خاطرنشان کرد: این حضور نشان‌دهنده این است که توانمندی، اقتدار و ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح نسبت به زمان دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و امروز جوانانی رشید که دشمن تأثیر حضور آنان را در جبهه مقاومت به خوبی چشیده است به پیشکسوتان باتجربه و دلاور زمان دفاع مقدس اضافه شده‌اند و این نیرو‌ها را از توان مضاعف برخوردار کرده‌اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمنان امروز خوب می‌دانند که اگر دشمنان حرکتی را آغاز کنند ضربات سختی را خواهند خورد.

سردار حسن‌زاده پیروی و اطاعت از ولایت و وحدت نیرو‌های مسلح برای حل مشکلات کشور را پیام مهم این حضور برای مردم کشور دانست و با بیان اینکه امروز این وحدت برای رفع محرومیت‌ها لازم و ضروری است.

وی با اشاره به حضور گسترده بسیجیان برای رفع مشکلات مردم عنوان کرد: این آمادگی در سایه ولایت‌مداری در همه نیرو‌های مسلح وجود دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) اضافه کرد: امروز نیرو‌های مسلح در کنار هم آمده‌اند تا وحدت ولایت‌مداری خود را بار دیگر نمایش دهند.

سردار حسن‌زاده از برگزاری رزمایش‌های بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله در همه استان‌های کشور تا آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس نیز تجمع‌های با جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفری تا ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی از پیگیری برای دیدار مردم استان سمنان با مقام معظم رهبری در سالگرد سفر تاریخی ایشان به استان سمنان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها