بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب»:

مردم با شهدای تنگه ابوقریب هم‌ذات‌پنداری می‌کنند/ عدم اسطوره‌سازی دلیل موفقیت فیلم توکلی است

علی سلیمانی گفت: یکی از دلایل اصلی استقبال عمومی از فیلم «تنگه ابوقریب» آن است که شخصیت‌های این فیلم زمینی هستند. مثل خودمان شوخی می‌کنند، می‌خندند و زندگی می‌کنند و بعد در نهایت برای دفاع از کشور به شهادت می‌رسند.
کد خبر: ۳۰۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 28August 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، علی سلیمانی بازیگر فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» در گفت‌وگویی درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی به کارگردانی «احمد کاوری» هستم. این سریال با نام «روزگاران خوب ما» در حال ضبط است و من برای بازی در آن هر هفته عازم لاهیجان هستم و بعد از اتمام فیلمبرداری به تهران بر می‌گردم.

وی درباره نقش خود در سریال «روزگاران خوب ما» افزود: نقش من در این سریال به آثاری که تا به حال بازی کرده‌ام متفاوت است و سعی کردم انتخاب خوبی داشته باشم تا مردم از دیدن آن در قاب تلویزیون راضی باشند.

بازیگر فیلم «سفر به چزابه» در همین راستا ادامه داد: علاوه بر بازی در این سریال «روزگاران خوب ما» در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه جدید خود به نام «تبخال» با مضمون دفاع مقدس هستم. خیلی اصرار نداریم که با عجله فیلم را به جشنواره فجر امسال برسانیم، اما سعیمان را برای حضور در این جشنواره انجام می‌دهیم.

وی درباره بازخورد مخاطبان از فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» ادامه داد: تنگه ابوقریب باعث شده تا هرکسی مرا در هر جا می‌بیند تبریک بگوید و این اتفاق برایم به عنوان بازیگری که بعد از مدت‌ها در سینما حاضر شده به شدت جذاب و دلچسب است.

بازیگر فیلم «بی پولی» دلیل اصلی موفقیت آخرین فیلم بهرام توکلی را اینگونه توصیف کرد: یکی از دلایل اصلی استقبال عمومی از فیلم «تنگه ابوقریب» آن است که شخصیت‌های این فیلم زمینی هستند. مثل خودمان شوخی می‌کنند، می‌خندند و زندگی می‌کنند و بعد در نهایت برای دفاع از کشور به شهادت می‌رسند.

وی در همین رابطه افزود: عدم اصرار بر اسطوره سازی یکی از دلایل اصلی موفقیت تنگه ابوقریب است. همین اتفاق باعث شده تا مردم با این شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند.

بازیگر سریال «روزگاران خوب ما» درباره تجربه سخت بازی در تنگه ابوقریب اذعان کرد: فیلمبرداری تنگه ابوقریب به شدت سخت بود، اما چون همه معتقد بودیم که این فیلم بازگشت هنری خوبی خواهد داشت آن را قبول کرده بودیم. از طرفی ما از همان اول با سوژه‌ای درست روبرو بودیم و در کنار این سوژه خوب بهرام توکلی به خوبی توانست آن دوران را به تصویر بکشد.

وی درباره شاخصه اصلی موفقیت سینمای دفاع مقدس تصریح کرد: از نظر من اگر مثل فیلم تنگه ابوقریب اجازه داده داشته باشیم تا ابعاد مختلف و متفاوتی از جنگ و دوران دفاع مقدس را در قالب فیلمنامه تولید کنیم به شدت می‌توان به آینده سینمای دفاع مقدس امیدوار بود.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار