فرماندار درمیان:

نباید از آمریکا و اسرائیل ترسید/ مدیون خانواده شهدا هستیم

«محمد بشیری زاده» گفت: خدا را شاکریم که بتوانیم در این خطه خدمت کنیم، ما مدیون خانواده شهدا هستیم من هم در زمان جنگ بودم و امید دارم که به عنوان یک بسیجی و بسیجی وار در خدمت مردم باشم.
کد خبر: ۳۰۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ - 28August 2018

نباید از آمریکا و اسرائیل ترسید/مدیون خانواده شهدا هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمد بشیری زاده» فرماندار درمیان امروز در اجلاسیه شهدای اهل سنت خراسان جنوبی در شهر اسدیه اظهار داشت: علمای ما در کنار هم بدون کوچکترین اختلافی زندگی می کنند و حتی در مراسمات مذهبی یکدیگر شرکت می کنند و در چنین شهرستانی خدمت کردن کنار مردم، یکی بزرگترین توفیقات است.

وی با بیان اینکه جای جای استان ما مزین است به خون شهدا و عطر و بوی آنها، افزود: این مردم که خون و شهید داده اند، دینی به گردن ما دارند و من همیشه تاکید می کنم آن چیزی که از دست ما بر می آید باید برای شهدا انجام دهیم.

فرماندار درمیان بیان داشت: با همه مشکلاتی که در این شهرستان داریم در هفته دولت 128 پروژه را افتتاح می کنیم و امروز در نقاط صفر مرزی، مردم از نعمت گاز استفاده می کنند.

بشیری زاده گفت: خدا را شاکریم که بتوانیم در این خطه خدمت کنیم، ما مدیون خانواده شهدا هستیم من هم در زمان جنگ بودم  و امید دارم که به عنوان یک بسیجی و بسیجی وار در خدمت مردم باشم.

وی بیان داشت: با همت مردانه نباید از امریکا و اسرائیل ترسید و امنیت پایداری که در این شهرستان است حتی در تهران هم وجود ندارد.

فرماندار درمیان با بیان اینکه قدردان امنیت این شهرستان هستیم، متذکر شد: همین مردم عزیز هستند که در کنار نیروهای نظامی و انتظامی امنیت را برقرار می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار