پاسخ کوبنده یک لبنانی به مقام سعودی

پدر لبنانی که نیازمند کمک مالی برای درمان بیماری فرزندش بود خام پیشنهاد فریبنده مقام عربستان سعودی نشد و پاسخی کوبنده به او داد.
کد خبر: ۳۰۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ - 28August 2018

پاسخ کوبنده یک لبنانی به مقام سعودی +تصاویربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مردی اهل لبنان که فرزند 6 ساله‌اش محمد العوطه از یک بیماری نادر رنج می‌برد با پاسخ کوبنده خود به پیشنهاد وليد البخاری کاردار سفارت عربستان در لبنان تحسین هموطنان خود را برانگیخت.

ماجرا از این قرار بود که پس از راه افتادن پویشی برای جمع‌آوری کمک‌هزینه درمان کودک لبنانی در فضای مجازی، مقام سعودی مذکور با اهدافی شوم و به قصد سوء‌استفاده از موقعیت نابسامان این خانواده ضمن ادعای احساس مسئولیت عربستان در این باره، پیشنهاد کمک مالی 10 هزار دلاری از سوی کشورش  به آنها داد.

پدر محمد که از نیت شوم البخاری آگاه بود و می دانست که هدف از این اقدام تنها  بهبود بخشیدن به وجهه ریاض در لبنان است، ضمن رد این پیشنهاد به وی گفت: مبلغ مذکور را خرج کودکان شهید کشتار ضحیان در یمن بکنید شاید بخشی از گناهان شما آمرزیده شود!

گفتنی است؛ اخیرا با بمباران یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان ،کودکان خردسال و بی پناه را به خاک و خون کشید و اکنون اینگونه ادعای دلسوزی و انسان دوستی دارد.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها