یادمان شهدای گمنام شهرستان گالیکش استان گلستان افتتاح شد

همزمان با برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت، یادمان شهدای گمنام شهرستان گالیکش استان گلستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بوستان لاله‌های انقلاب این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ - 29August 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، همزمان با برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت، یادمان شهدای گمنام شهرستان گالیکش استان گلستان با حضور مسئولان این شهرستان و مسئول امور شهدای گمنام اداره‌کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، پیشکسوتان عرصه‌های دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا و مردم ولایتمدار شهرستان گالیکش در بوستان لاله‌های انقلاب این شهرستان افتتاح شد.         

یادمان شهدای گمنام شهرستان گالیکش استان گلستان افتتاح شد                                                                

در این مراسم «علی‌اکبر مرزبان» مسئول امور شهدای گمنام اداره‌کل حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان ضمن تشکر از تلاش های همه دست اندرکاران در احداث و بهره برداری از این یادمان اظهار داشت: ان‌شاءالله با همت مسئولین و مدیران ولایی و ارزشی و رده‌های نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور شهرستان گالیکش، این مکان معنوی به یک قطب مذهبی و فرهنگی تبدیل شده و با برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی مستمر و پرشور توسط رده‌های ذی‌ربط در این مکان، یاد شهدای گرانقدر در اذهان عموم مردم به ویژه نسل جوان زنده و جاوید بمانند.                                                          

وی افزود: در حال حاضر پیکرهای مطهر و معطر 135 شهید دفاع مقدس در استان گلستان دفن شده است که 52 نقطه از استان را منور و متبرک کرده‌اند.

مرزبان گفت: تاکنون در 25 نقطه یادمان شهدای گمنام احداث و در حال بهره برداری و در 21 نقطه نیز یادمان در دست طراحی و اجرا است که با پیگیری های انجام شده، همراهی و هم افزایی مدیران و مسئولین ذی ربط در بعضی از نقاط شاهد پیشرفت 80 درصد به بالا در عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام هستیم و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با همت هیات امنای شهدای گمنام، یادمان در این نقاط نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در سال 1392 در شهرستان گالیکش تشییع و تدفین شد.

یادمان شهدای گمنام شهرستان گالیکش استان گلستان افتتاح شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها