فرمانده انتظامی کرمانشاه:

۴۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در کرمانشاه کشف شد

«منوچهر امان‌اللهی» از کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده شامل قطعات خودرو با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 29August 2018

۴۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در کرمانشاه کشف شدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر این‌که شخصی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه که صاحب یک واحد صنفی لوازم و قطعات خودرو است اقدام به احتکار این لوازم می‌کند، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد که این فرد مقدار بسیار زیادی از لوازم و قطعات خودرو را در چند باب منزل خالی از سکنه و مغازه احتکار کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: مأموران پلیس پس از پیدا کردن آدرس دقیق محل کسب این فرد و اماکنی که در آن به احتکار کالا دست زده است، همراه با نماینده سازمان صنعت و معدن و قاضی تعزیرات پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن محل اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل‌های احتکار کالا، ماموران موفق به کشف مقدار زیادی لوازم و قطعات خودرو شدند که طبق نظر کارشناسان، ارزش کالای کشف شده به حدود ۴۰ میلیارد ریال می‌رسد.

امان‌اللهی همچنین از پلمپ مکان‌های محل احتکار کالا خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها