سردار سنایی‌راد:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی ساده‌زیستی برای مسئولان هستند

معاون سیاسی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی ساده‌زیستی برای مسئولان نظام هستند.
کد خبر: ۳۰۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 29August 2018

شهیدان رجایی و باهنر الگوی ساده زیستی برای مسئولان هستندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در مراسم گرامی‌داشت شهدای هشتم شهریور سال 1360 در ایلام اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر موجب شناسانده شدن چهره واقعی منافقین و عوامل ضدانقلاب شد.

وی تصریح کرد: این دو شخصیت برجسته الگوهای واقعی و حقیقی خدمت بی‌منت به مردم بوده و شیوه ساده زندگی آن‌ها از عوامل محبوبیت آنان در اذهان مردم است.

سنایی‌راد در ادامه با اشاره به اینکه دشمن درصدد ایجاد آشوب و جنگ داخلی در ایران بوده گفت: امروز اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه باهدف ایجاد تقابل بین ملت و نظام است.

این مسئول بیان کرد: سازش و تسلیم در برابر آمریکا و تحریم‌های اقتصادی برای جلوگیری از 40 ساله شدن انقلاب اسلامی که خشم دشمنان را برانگیخته به‌ مانند دیگر توطئه‌های سالهای گذشته بی‌تردید شکست خواهد خورد.

معاون سیاسی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، یادآور شد: ماد در جنگ نظامی هشت‌ساله ابهت پوشالی قدرت‌های استکباری را شکستیم و بی‌تردید با حفظ وحدت و همدلی از این پیچ تاریخی که امروز توسط آمریکا ایجاد شده نیز خواهیم گذشت.

وی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی می‌تواند فرصتی برای خوداتکایی هر چه بیشتر و کسب استقلال اقتصادی باشد، گفت: امروز مردم به این نتیجه رسیده‌اند که دولت آمریکا غیرقابل‌ اعتماد بوده و باید با همگرایی و وحدت هر چه بیشتر در جهت عبور از شرایط موجود بهره برد.

سنایی‌راد خاطرنشان کرد: اراده ملت برآمده از مکتب اسلام و ارزش‌های انقلابی بوده و بی‌تردید پرهیز از دعواهای بیهوده سیاسی و تلاش در جهت رفع مشکلات جامعه با همدلی و همگرایی قوای سه‌گانه نیاز امروز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار