نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سیره امام علی (ع) الگوی تمامی مسؤولان حکومت اسلامی قرار بگیرد

حجت‌ الاسلام «محمدعلی نکونام» با گرامیداشت هفته دولت، گفت: باید سیره امام علی (ع) الگوی تمامی مسؤولان حکومت اسلامی قرار بگیرد و به مدیریت آن‌ها جهت دهد.
کد خبر: ۳۰۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 29August 2018

سیره امام علی (ع) الگوی تمامی مسؤولان حکومت اسلامی قرار بگیردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، حجت‌ الاسلام «محمدعلی نکونام» نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جشن غدیرخم که در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: باید سیره امام علی (ع) الگوی تمامی مسؤولان حکومت اسلامی قرار بگیرد و به مدیریت آن‌ها جهت دهد.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر که برگرفته از ایمان و تقوا است، خاطر نشان کرد: هر کسی می‌تواند به تناسب ظرفیت خود برای رسیدن به کمال و انجام وظیفه بر اساس دستورات دینی تلاش کند که پیامبران و ائمه معصومین حد اعلی این ویژگی را دارا بودند.

وی اضافه کرد: داشتن ایمان و تقوا، پاکدست بودن، دوری از اشرافی‌گری و دنیا محوری، متواضع بودن، مردمی بودن، داشتن روحیه جهادی، ستیزه‌گر بودن در برابر دشمنان و ولایت‌پذیری از شاخص‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود.

نکونام با توصیه به مدیران جهت دوری از اشرافی‌گری و دنیاپرستی، اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی که امام علی (ع) در محراب عبادت به شهادت رسید، دنیاگرایی ابن ملجم بود، زیرا گرایش‌های دنیوی موجب می‌شود که انسان حقایق را نبیند و این یک هشدار بزرگ است.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راحت‌ طلبی یکی از آثار اشرافی‌گری است و کسی که دچار این موضوع شود حاضر نیست به خود سختی بدهد و متأسفانه امروز بسیاری از مسؤولان ما گرفتار این مسئله شده‌اند.

وی با تأکید بر ولایت‌ پذیری و ستیزه‌گر بودن مسؤولان، افزود: شهیدان باهنر و رجایی این ویژگی را دارا بودند و هیچ‌ گاه در مقابل خواسته‌های دشمنان تسلیم نشدند و همچنین هیچ‌ گاه چیزی را به ولایت تحمیل نکردند، بلکه همیشه مطیع دستورات رهبری بودند.

نکونام بیان کرد: چرا برخی از افراد در نظام اسلامی باید به خود اجازه بدهند که چیزی را به ولی‌فقیه تحمیل کنند و ما امروز شاهدیم که برخی از مسؤولان گرفتار بازی‌های سیاسی و جناحی شده‌اند و اگر این موضوع را ادامه دهند، قطعا بایستی منتظر آسیب‌های جدی در کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار