معاون استاندار مازندران:

مشکلات اقتصادی بدون کمک مردم حل نمی‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه کوتاهی‌ها، عدم ثبات در بازار، وضعیت اشتغال و شرایط سخت اقتصادی، مردم را آزار می‌دهد، گفت: در هیچ کجای دنیا مشکلات اقتصادی بدون کمک مردم حل نمی‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ - 30August 2018
مشکلات اقتصادی بدون کمک مردم حل نمی‌شودبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «احمد حسین‌زادگان» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در همایش «غدیر ولایت و شهدای دولت» که در امام‌زاده عبدالحق (ع) زیراب برگزار شد با تبریک عید غدیر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که با مدیریت جهادی و ساده‌ زیستی در یاد‌ها باقی ماندند به وضعیت سخت فعالیت کارکنان دولت در زمان کنونی با مشکلات مختلف به دلیل توطئه دشمنان اشاره و اظهار داشت: بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به در کنار هم بودن داریم و مشکلات مختلف با در کنار مردم‌ بودن و با عنصر امید در طول انقلاب اسلامی حل شد.
 
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با عنصر امید و پشتوانه مردم، بزرگ‌ترین انقلاب را در جزیره امن و با ثبات‌ترین کشور منطقه به بیان کارشناسان انجام داد، افزود: با عنصر بزرگ امید در دوره‌های مختلف به موفقیت رسیدیم و با عدم درک وضع موجود یا نادانی در داخل، عنصر امید توسط دشمنان مورد هدف قرار گرفته است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه همه قوا با انتخاب مردم برای حل مشکلات تلاش می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: کوتاهی‌ها، عدم ثبات در بازار، وضعیت اشتغال و شرایط سخت اقتصادی، مردم را آزار می‌دهد.
 
وی با عنوان اینکه دولت برای اولین بار بعد از ۳ دهه از انقلاب تسهیلات با بهره ۶ و ۸ درصدی می‌دهد که تنها در اوایل انقلاب شاهد چنین تسهیلاتی بودیم، گفت: در هیچ کجای دنیا مشکلات اقتصادی بدون کمک مردم حل نمی‌شود.
 
حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید برای رونق تولید ملی و اشتغال تلاش کنیم، تأکید کرد: اراده دولت بر حل مشکلات است و مقام معظم رهبری هم در شرایط سخت، همواره از دولت حمایت کردند.
 
وی با اشاره به وضعیت توسعه شهرستان سوادکوه از برگزاری جلسه بررسی مشکلات شهرستان با حضور مدیران استانی و نمایندگان مجلس در دو هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها