بازدید سردار شکارچی از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویر

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح همزمان با عید غدیر از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بازدید کرد.
کد خبر: ۳۰۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ - 31August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار «ابوالفضل شکارچی» همزمان با عید سعید غدیر در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم حضور یافت و با توضیحات «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در جریان روند احداث این مرکز قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم اظهار داشت: این مرکز علاوه بر کارکرد معمولی موزه، به لحاظ ارائه آثار و اسناد نقش زنان و روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس، اهمیت ویژه‌ای در سطح کشور دارد و می‌تواند با جذب مخاطبان خارجی، عامل مهمی برای صدور پیام انقلاب باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی با بیان اینکه موزه نباید کسالت آور باشد، به اهمیت کار نرم افزاری در موزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: موزه باید پیام رسان باشد و حالت کلاسیک موزه زودگذر است و نمی‌تواند اثربخش باشد.

وی با اشاره به اینکه همه ثمره عمر ما حتی به اندازه یک قطره خون شهیدان نیست، تصریح کرد: نگاه مادی را باید از موزه برداشت و در آن صورت است که این مرکز می‌تواند مثل آهنربای قوی جذب کند و تحول اساسی در بازدیدکنندگان ایجاد نماید؛ کمااینکه از ساخت بنای مدرسه فیضیه قم نیز فردی مثل حضرت امام (ره) در جهان درخشید.

سردار شکارچی تاکید کرد: هر چقدر محتوا و روح موزه قوی‌تر باشد، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و هیئت اندیشه ورزی باید در مورد محتوای آن طرح ارائه دهد.

عکس: حمیدرضا عابدی

بازدید سردار شکارچی از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید سردار شکارچی از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید سردار شکارچی از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید سردار شکارچی از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید سردار شکارچی از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید سردار شکارچی از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار