امام‌جمعه موقت شیراز خطاب به دستگاه قضا:

مُفسدان دستگیرشده سریعاً محاکمه شوند/ مشکلات کشور از سوء مدیریت است

امام‌جمعه موقت شیراز خواستار محاکمه سریع مفسدان اقتصادی دستگیرشده توسط دستگاه قضا شد.
کد خبر: ۳۰۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ - 31August 2018

مُفسدان دستگیرشده سریعاً محاکمه شوند/ مشکلات کشور از سوء مدیریت استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مفسدانی که توسط قوه قضائیه دستگیر شده‌اند، باید سریعاً محاکمه شده تا مردم نتیجه مبارزه با فساد را دیده و ناامید نشوند.

وی با بیان اینکه فساد چند مفسد اقتصادی مانند موریانه اساس انقلاب را ویران خواهد کرد، افزود: مردم برای این نظام و انقلاب شهید داده و اجازه نخواهند داد به دست 4 مفسد اقتصادی، بنیان آن خراب شود.

امام‌جمعه موقت شیراز ادامه داد: قوه قضائیه با مفسدان تعارف نکند و روند محاکمه را به تأخیر نیندازد و نتیجه محاکمه را سریعاً به اطلاع مردم برساند تا آنان بدانند که حکومت در مقابله با فساد جدی است.

رضوی اردکانی همچنین با اشاره به برجام نیز گفت: اشتباه دولت این بود که همه امید خود را به برجام بست و در آخر کار نیز ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با یک لگد این قرارداد را به گوشه‌ای پرت کرد.

وی اروپا را نیز مانند آمریکا قابل‌اعتماد ندانست و اظهار داشت: این‌ها همگی از یک صنف هستند و جز استثمار ملت‌ها به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

امام‌جمعه موقت شیراز بیشتر مشکلات کشور را ناشی از سوء مدیریت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ایران با داشتن منابع عظیم نفت و گاز و خدادادی، کشور فقیری نیست که نیازمند کشورهای دیگر باشد، بنابراین تحریم‌ها نمی‌تواند تأثیر چندانی بر زندگی مردم بگذارد اما متأسفانه سوء مدیریت‌ها سبب ایجاد مشکل شده است.

وی تأکید کرد: مردم منتظر برخورد محکم دستگاه قضا هستند تا عدالت را در مورد خائنان به کشور اجرا کند.

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به مناسبت عید غدیر خم اظهار داشت: برای از بین بردن این مناسبت بزرگ، از همان ابتدایی که حضرت محمد (ص) حضرت علی (ع) را به‌عنوان جانشین خود معرفی کرد، دست‌هایی به کار افتادند اما با مجاهدت ائمه این واقعه تا به امروز حفظ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها