امام جمعه شهرکرد:

باید به مذاکرات ادامه داد ولی دل به کشورهای اروپایی نبست

امام جمعه شهرکرد گفت: باید به مذاکرات ادامه داد ولی دل به کشورهای اروپایی نبست، همانطور که در گذشته افرادی دل به آمریکایی‌ها بستند و کارها را متوقف کردند.
کد خبر: ۳۰۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ - 31August 2018

باید به مذاکرات ادامه داد ولی دل به کشورهای اروپایی نبستبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه در حال حاضر مذاکرات برجام به دست اروپاییان افتاده است، اظهار داشت: کشورهای اروپایی مرموزانه راه آمریکا را دنبال می‌کنند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه در شرایط کنونی برهم زدن برجام منافع کشور را به خطر می‌اندازد، افزود: باید نرم نرمک به مذاکرات ادامه داد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اضافه کرد: باید به مذاکرات ادامه داد ولی دل به کشورهای اروپایی نبست، همانطور که در گذشته افرادی دل به آمریکایی‌ها بستند و کارها را متوقف کردند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه 10 شهریور سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا است، ادامه داد: با کمال تأسف این قانون به دست افراد قانون‌شکن افتاد، این افراد آبروی اسلام را می‌برند، وضعیت بانک‌های کشور در حال حاضر این چنین است.

نکونام گفت: بنابر سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت، غلط می‌کند بانکی که اموال مردم را بلوکه می‌کند و مردم را تحت فشار قرار می‌دهد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل پدافند هوایی کشور، گفت: شکل‌گیری این پدافند به امنیت هوایی کشور خدمت بزرگی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها