آغاز راهپیمایی‌ بازگشت در نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی از آغاز راهپیمایی‌های بازگشت در نوار غزه خبر دادند.
کد خبر: ۳۰۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ - 31August 2018

آغاز راهپیمایی‌ بازگشت در نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از فلسطین الیوم، هزاران شهروند فلسطینی برای مشارکت در راهپیمایی بازگشت این هفته که «راهپیمایی‌های ما ادامه دارد» نام گرفته خود را به چادرهای بازگشت در شرق نوار غزه رسانده‌اند.

کمیته ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره از شهروندان فلسطینی خواسته است که در راهپیمایی بازگشت امروز که برای تاکید بر ادامه راهپیمایی‌های صلح‌آمیز و تاکید بر حقوق مشروع فلسطینیان در بازگشت به سرزمینشان و شکستن محاصره نوار غزه برگزار می‌شود، مشارکت گسترده داشته باشند.

این کمیته همچنین با تاکید بر ضرورت رفع کامل محاصره و تحریم‌های نوار غزه اعلام کرد که این یک حق است و منتی از سوی کسی بر ما نیست.

راهپیمایی‌های بازگشت بزرگ از روز سی‌ام مارس گذشته (10 فروردین 97) با هدف شکستن محاصره نوار غزه و با تأکید بر حق بازگشت آوارگان به سرزمین‌های اشغالی 1948 آغاز شده است. امروز بیست و دومین راهپیمایی بازگشت با عنوان وفاداری به تیم‌های پزشکی و اطلاع‌رسانی برگزار شده  است. از ابتدای  این راهپیمایی‌ها، 158 فلسطینی در نتیجه حملات نظامیان صهیونیست به این تظاهرات شهید و حدود 17 هزار نفر زخمی شده‌اند.

در حال تکمیل.... 

نظر شما
پربیننده ها