تقدیر از هنرمند خراسان شمالی در جشنواره تئاتر رضوی

در بخش بازیگری جشنواره تئاتر رضوی از حامد عالمی‌پور بازیگر اثر نمایشی «پلاک هشت» از خراسان شمالی تقدیر شد.
کد خبر: ۳۰۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ - 02September 2018

تقدیر از هنرمند خراسان شمالی در بخش بازیگری جشنواره تئاتر رضویبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی توسط سعید اسدی، فرهاد قائمیان و فریبا متخصص داوری شدند که نتایج آرای هیات داوران به این شرح اعلام شد:

در بخش اقلام گرافیکی با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال از «محمدعلی بشنام» طراح اقلام گرافیکی نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس تقدیر شد.

در بخش موسیقی با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال از «مهدی حسنی» آهنگساز نمایش «جاده‌ کناره» از استان خراسان رضوی تقدیر شد و در گروه داوری نیز با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال «محمدرضا عرفانی» آهنگساز نمایش «ماه بر ترک اسب پیر» از استان اردبیل به عنوان برگزیده اعلام شد.

در بخش طراحی صحنه با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون ریال از طراح صحنه نمایش «جاده‌ کناره»، «مهدی حسن زاده» و «سیدمحسن هاشمی» از استان خراسان رضوی تقدیر شد و در گروه داوران نیز با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ 25 میلیون ریال «مسعود احمدی» طراح صحنه نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس به عنوان برگزیده اعلام شد.

در بخش بازیگری مرد «مهدی صدیقی» بازیگر اثر نمایشی «سنگ بست» از استان سیستان و بلوچستان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون ریال تقدیر شد و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون ریال از «منتظری» بازیگر نمایش «گاهی در دوزخ، گاهی در بهشت» از استان قم تقدیر به عمل آمد،. همچنین از «حامد عالمی‌پور» بازیگر اثر نمایشی «پلاک هشت» از خراسان شمالی، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون ریال تقدیر شد و در گروه داوران نیز با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال «علی فرحناک»، بازیگر نمایش «گاهی در دوزخ، گاهی در بهشت» از استان قم به عنوان برگزیده اعلام شد.

در بخش بازیگری زن هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون ریال از بازیگر نمایش «گاهی در دوزخ، گاهی در بهشت» «فاطیما رمضانی مقدم» از قم تقدیر کرد و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون ریال از بازیگر نمایش «جاده کناره» «روشنک سه قلعه‌گی» را شایسته تقدیر معرفی کرد. همچنین «فرزانه خان محمدی» از استان قم، بازیگر اثر نمایشی «گاهی در دوزخ، گاهی در بهشت» با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی 15 میلیون ریالی مورد تقدیر قرار گرفت و در گروه داوران نیز با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال «شیما پورسهم الدین» بازیگر نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس به عنوان برگزیده اعلام شدند.

در بخش نمایشنامه نویسی داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال از «محمدرضا شاه مردی» نویسنده نمایشنامه «آلا» تقدیر کردند و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال از نویسنده نمایشنامه «سنگ بست» «محمدمهدی خاتمی» تجلیل کردند. همچنین «مسعود احمدی» نویسنده نمایشنامه «سال گذشته در حرم» با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال تقدیر شد و در بخش داوران نیز برگزیده ای نداشتند.

در بخش کارگردانی با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال از «مرتضی جلالی» کارگردان نمایش «گاهی در دوزخ، گاهی در بهشت» از استان قم تقدیر شد. همچنین «رضا خدادبیگی» کارگردان نمایش «سنگ بست» از استان سیستان و بلوچستان، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال تجلیل شد و داوران نیز با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ 40 میلیون ریال، «مسعود احمدی» کارگردان نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار