مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

«امیرعباس آسمند» از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 02September 2018

اجرای بیش از 100 برنامه در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: رژه و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها است که در روز ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که رزمایش ۲۰ هزار نفری به همت سپاه «فتح» استان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: در این هفته همچنین از پیشکسوتان دفاع مقدس در همه ادارات و سازمان‌ها تجلیل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از فضاسازی محیطی ادارات و شهر‌های استان متناسب با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در این هفته برنامه‌هایی در شأن رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شود تا بتوانیم مفاهیم و ارزش‌های این دوران را به خوبی به نسل‌های جدید انتقال دهیم.

آسمند، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسمات خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس در مساجد، برپایی نمایشگاه و برگزاری شب شعر و خاطره را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار