رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

انتشار ۶ عنوان کتاب دفاع مقدس با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی لرستان

«کوروش ساکی» گفت: با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در چاپ ۶ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس مشارکت خواهیم کرد تا به یاری خدا در هفته دفاع مقدس این کتاب‌ها رونمایی شوند.
کد خبر: ۳۰۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ - 02September 2018

انتشار ۶ عنوان کتاب دفاع مقدس با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «کوروش ساکی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، در نشست با «حجت‌الله ناصر‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: لرستان به‌عنوان دومین استان خسارت‌دیده از جنگ، دارای ظرفیت‌های فراوانی برای ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به نقش مؤثر رزمندگان لرستانی در هشت دفاع مقدس، افزود: در سال جاری، تندیس‌های شهید «سید فخرالدین رحیمی» و شهید «نعمت‌الله سعیدی»، ­­از شهدای شاخص استان لرستان با حمایت مالی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ساخته و در اماکن اداری این دانشگاه نصب می‌شوند.

ساکی با بیان این‌که یادمان‌های شهدا جزو نماد‌های ملی و مذهبی ما هستند، گفت: برای مرمت یادمان شهدای گمنام شهرستان «درود» که وضعیت مناسبی که در شأن مقام والای شهدا باشد، ندارد، با هماهنگی وزیر بهداشت اعتبار خوبی را هزینه کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تآکید بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس، تصریح کرد: با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چاپ ۶ عنوان کتاب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت خواهیم کرد که به یاری خدا، در هفته دفاع مقدس این کتاب‌ها رونمایی شوند.

در ادامه این جلسه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان نیز اظهار داشت: دفاع مقدس مختص به نهاد یا ارگان خاصی نیست؛ بلکه متعلق به آحاد جامعه است و همگان باید در راستای ترویج و نشر ارزش‌های برآمده از آن تلاش کنند.

ناصرپور افزود: جوانان ما امروز به‌شدت جویای حقایق دوران دفاع مقدس هستند که اگر ما کوتاهی کنیم، دشمنان اسلام و انقلاب در جهت رسیدن به اهداف شوم خود، واقعیات را تحریف کرده و به خورد آنان می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار