معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تولید محتوا در فضای مجازی لازمه دفاع از حقانیت دوران دفاع مقدس است

«محمد کاظم نظری» با بیان اینکه اتاق فکر رسانه‌ای دشمنان به طور مرتب در حال تولید محتوا علیه دوران دفاع مقدس است، گفت: هر کدام از رزمندگان ما می‌تواند با تولید یک محتوای کوچک برای فضای مجازی، از حقانیت دفاع مقدس دفاع کنند.
کد خبر: ۳۰۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ - 02September 2018

تولید محتوا در فضای مجازی لازمه دفاع از حقانیت دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «محمد کاظم نظری» معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امروز (یکشنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران استان در جلسات، اظهار داشت: تعدادی از مدیران استان به‌ویژه مدیران دستگاه‌های فرهنگی موقع بودجه گرفتن، خودشان را متولی همه چیز می‌دانند، اما در چنین جلساتی نایاب شده و مسئولیت نمی‌پذیرند.

وی با بیان این‌که استان ما مدیر پروازی نیاز ندارد، افزود: عدم حضور مدیران در جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بی‌احترامی به دفاع مقدس است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا به ما نیاز ندارند، بلکه این ما هستیم که به‌ویژه در این مقطع حساس که رویارویی ما با نظام سلطه بیشتر شده است به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

نظری بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ما از همه نظر حتی از خرید سیم‌خاردار محروم بودیم و آن‌چه عامل پیروزی ما شد، ایمان، اعتقاد و ازخودگذشتگی رزمندگان ما بود.

وی با بیان این‌که شهدا و رزمندگان ما مظلوم بودند و مظلومیت آن‌ها تا امروز هم ادامه پیدا کرده است، گفت: اتاق فکر رسانه‌ای دشمنان نظام جمهوری اسلامی، به‌طور مرتب در حال تولید محتوا علیه دوران دفاع مقدس است؛ به طوری‌که حتی گاهی حقایق را وارونه جلوه می‌دهند که در این شرایط حداقل وظیفه ما این است که حقایق را به درستی انعکاس دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر کدام از رزمندگان ما می‌تواند با تولید یک محتوای کوچک برای فضای مجازی، از حقانیت دفاع مقدس دفاع کنند که چگونه توانستند با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح بایستند.

نظری خواستار استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و ابراز کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، می‌توان از این فرصت استفاده کرد و در مراسمات مرتبط با محرم، تاثیر قیام امام حسین (ع) در دفاع مقدس را برای مردم تبیین کرد.

وی با تأکید بر این‌که در طی این هفته همه شهر‌ها و روستا‌های استان باید رنگ و بوی دفاع مقدس داشته باشند، گفت: همچنین جلوی در همه ادارات استان سنگر ساخته شده و بسیج ادارات به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های مرتبط با این هفته، فعال شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در طول سال‌های گذشته هیچ‌کس از بخشی از رزمندگان دوران دفاع مقدس یاد نکرده که سپاه فتح استان برای نخستین‌بار از این افراد دعوت می‌کند و طی برنامه‌ای از آن‌ها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار