فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران خبر داد؛

کمک ۳۰ میلیون تومانی سپاه در ساخت هر واحد زلزله‌ زده «شیخ صله»

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران از کمک ۳۰ میلیون تومانی سپاه تهران به ساخت هر واحد بازسازی شده توسط این نهاد در مناطق زلزله‌ زده خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 02September 2018

کمک ۳۰ میلیون تومانی سپاه در ساخت هر واحد زلزله‌زده «شیخ صله»به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» امروز در مراسم افتتاح ۱۰۰ واحد بازسازی شده روستای «شیخ صله» اظهار داشت: سپاه استان تهران ۴۸ ساعت بعد از وقوع زلزله در منطقه حضور یافتند و در ابتدا در هفت روستای دشت ذهاب در بحث اسکان اضطراری و موقت کمک‌رسانی کردند.

وی با اشاره به دیگر خدمات این نهاد به زلزله‌ زدگان استان کرمانشاه افزود: ارسال ۱۵۰ کامیون مردمی، اسکان نیروهای جهادی و اصلاح شبکه آب‌ رسانی در روستاهای مذکور از دیگر اقدامات این گروه‌ها بود و همچنین خرید و استقرار ۳۰۰ کانکس برای اسکان موقت مردم زلزله‌ زده از دیگر اقدامات ما بوده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران بیان داشت: در بحث اسکان داِئم نیز سهم استان تهران بازسازی ۳۰ واحد مددجویان بهزیستی در روستای شیخ‌ صله‌ بود که کار ساخت این واحدها به پایان رسیده و تعداد زیادی از آنها مستقر شده‌اند.

سردار شاهچراغی تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های دولتی، سپاه تهران در ساخت این واحدها به ازای هر واحد ۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده است.

وی خاطر نشان کرد: ما معتقدیم شان سپاه خدمتگزاری است و خوشحالیم که هر چند کوچک اما توانستیم کاری انجام دهیم، اما آماده‌ایم تا هرکاری در توانمان باشد در صورت نیاز انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار