جانشین فرمانده سپاه روح‌ الله استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری رزمایش محمد رسول‌ الله (ص) در استان مرکزی

جانشین فرمانده سپاه روح‌ الله استان مرکزی گفت: دوشنبه دوازدهم شهریورماه رزمایش محمد رسول‌ الله‌ (ص) با هدف نمایش اقتدار بسیجیان استان مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ - 02September 2018

برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص) در استان مرکزیبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ «محسن گلشن‌زاده» با اشاره به  برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول‌ الله (ص) در استان مرکزی، اظهار داشت: این رزمایش 12 شهریور ماه در قالب 19 گردان از گردان‌های بیت‌المقدس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور سازمان یافته بسیجیان در این رزمایش، افزود: این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت و همچنین نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع مقدس برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌ الله استان مرکزی با بیان اینکه مرحله نخست این رزمایش با حضور اعضای گردان‌‌های بیت ‌المقدس در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، افزود: در مرحله دوم این رزمایش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور در مناطق حاشیه‌ای شهرهای استان به ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم می‌پردازند.

گلشن‌زاده با اشاره به تعداد گروه‌های جهادی سازمان یافته در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌ الله(ص)، بیان کرد: بین 56 تا 170 گروه‌ جهادی از بسیجیان استان مرکزی در بازه زمانی 9 الی 29 شهریورماه به مناطق حاشیه‌ای شهرها اعزام و به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله سوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس و با تجمع 30 هزار نفر از بسیجیان در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: از ابتدای انقلاب نیروهای مسلح همچون بسیج و سپاه کمک‌ حال و یاریگر دولت‌ها بوده‌اند و امروز همه بضاعت و تجربیات بسیج و امکانات آن برای حمایت از دولت و برای خدمت به مردم و برطرف کردن محرومیت‌ها در کشور آماده است.

گلشن‌زاده خاطر نشان کرد: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)، فردا با رمز «یا رسول الله» به صورت سراسری در شهرستان های مختلف استان برگزار می‌شود که در شهرستان اراک با حضور چهار گردان بیت‌المقدس و در محل ستاد سپاه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار