جانشین فرمانده سپاه فجر فارس:

رویکرد اصحاب رسانه در برابر ترفند‌های استکبار حق محوری است

جانشین فرمانده سپاه گفت: رویکرد اصحاب رسانه در برابر ترفند‌های استکبار، حق محوری، حق گویی و حق طلبی است.
کد خبر: ۳۰۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ - 02September 2018

رویکرد اصحاب رسانه در برابر ترفند‌های استکبار حق محوری استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار ابوالفضل گزنی در دیدار صمیمی با اعضای  بسیج رسانه شیراز اظهار داشت:  تلاش شبانه روزی، ارتقاء طراز فعالیت‌ها، قانع نبودن و نیز گسترش تفکرات فکری، عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در جوامع امروز از جمله رسالت اصحاب رسانه‌ است.

وی با اشاره به اینکه امپراتوری رسانه‌ای غرب به دنبال گسترش عملیات روانی در راستای نرسیدن انقلاب اسلامی به سن 40 سالگی است، افزود: آمریکا به صراحت اعلام کرده‌ برای نرسیدن انقلاب اسلامی  به مرز 40سالگی که دوران اوج، بلوغ و بالندگی انقلاب است از هیچ ترفند و توطئه‌ای علیه جمهوری اسلامی فروگذار نمی‌کند.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: رویکرد اصحاب رسانه در برابر ترفند‌های استکبار، حق محوری، حق گویی و حق طلبی است و با حفظ  صحت و صداقت، دستاورد‌های انقلاب اسلامی را همسو با دیگر دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی شامل  بسیج و سپاه و دیگر‌ نهاد‌ها به جامعه منعکس و انتقال می‌دهد.

تقدیم 13 شهید اصحاب رسانه در استان فارس

گزنی تصریح کرد: از 244 شهید عرصه رسانه در کشور 13 شهید متعلق به استان فارس بوده که نشان از رویکرد مثبت رسانه در به تصویر کشاندن دایثار، جهاد و شهادت به جهانیان است.

وی با تاکید براینکه  استان فارس  با تمام موفقیت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقصادی بازهم از بعضی از استان‎‌ها عقب‌تر است، افزود: معرفی مشاهیر، ادبا، جاذبه‌های سرمایه‌گذاری، استمرار اردو‌های جهادی از سوی بسیج و نیز تجمع 35 هزار نفری بسیجیان در هفته دفاع مقدس بستر توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی را در این استان افزایش می‌دهد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری درادامه این آئین در سخنانی اظهار داشت: اطلاع رسانی از سوی اصحاب رسانه در کنار اخبار دقیق، صحیح و شفاف باید نیاز‌های جامعه و مصالح  کشور مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری خاطرنشان کرد: در کنار اطلاع رسانی دقیق و شفاف باید فرهنگ تقوا را مورد توجه قرار داد تا از انحراف و گمراهی جلوگیری شود.

رسانه‌ها افسران جنگ نرم در مقابله با دشمنان هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در این آئین افزود داشت: رسانه افسران جنگ نرم در مقابله با توطئه‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی هستند.

مصطفی اژدری بیان داشت: سازمان بسیج رسانه با 15 کانون رزمی با تمامی گروه‌ها، تفکر، اندیشه‌های سیاسی به طور مستقیم  درراستای منویات مقام معظم رهبری گام بر‌می‌دارد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها