روایت تصویری از فرمانده گمنام مازندرانی

شهید سید جلال حبیب‌الله‌پور از فرماندهان یگان صابرین لشکر 25 کربلا بود که با حمله تروریست‌ها به سوریه، برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) رهسپار دیار شام شد.
کد خبر: ۳۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ - 03September 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید سید جلال حبیب‌الله‌پور از فرماندهان برجسته یگان صابرین لشکر 25 کربلا و از تکاوران این لشکر بود. مدتی فرماندهی تیم‌های عملیات ضربتی و بازدارنده و عملیات‌های نجات در شمال‌غرب کشور را برعهده داشت. او در بیش از 50 عملیات برون مرزی برای پاکسازی گروهک تروریستی پژاک در این منطقه شرکت کرد و بارها از ناحیه گردن و زانو مجروح شد.

سن کمی داشت که در میدان‌های دفاع مقدس حاضر شد و به رزمندگان خط شکن لشکر 25 کربلا پیوست و در کنار فرماندهان لشکر 25 کربلا حماسه آفرید.

در بحث ماموریت‌های پیاده سبک مربوط به هوابرد و یورش هوایی، از نیروهای نخبه محسوب می‌شد. از فرماندهان برجسته عملیات‌های تیم ضربتی تهاجمی و عملیات‌های نفوذ بود.

با حمله تروریست‌ها به سوریه این شیرمرد مازندرانی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) رهسپار دیار شام شد و سرانجام در اردیبهشت‌ماه سال 94 به شهادت رسید و پیکرش پاکش در منطقه ماند تا همچون مادرش حضرت زهرا (س) گمنام بماند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار