برگزاری نشست شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس ایلام

نشست شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس با حضور مشاوران امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ - 05September 2018

نشست شورای رهبردی زنان در دفاع مقدس ایلام برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام در نشست شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس استان اظهار داشت: استان ایلام با 425 کیلومتر مرز مشترک که با کشور عراق دارد نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی گفت: استان ایلام در خط مقدم دفاع قرار داشت و مردان و زنان این سرزمین حوادث و رشادت های فراوان  از آن دوران به یاد دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام ادامه داد: دوران دفاع مقدس برای مردم استان ايلام، يادآور خاطرات تلخ و شيرين فراوانی است.

شرفبیانی گفت: زنان استان در دوران دفاع مقدس خدمات مهمی را برای رزمندگان در پشت جبهه‌ها انجام می دادند از جمله حضور در بیمارستان‌ها و کمک به مجروحین و همچنین تهیه و پخت غذا برای رزمندگان از جمله کارهای زنان در دوران دفاع مقدس بود.

 

وی افزود: باقی ماندن در راه شهدا و ادامه مسير خون پاک شهدا و انتقال و فرهنگ‌سازی اين تفکر و ماندن ضرورتی اجتناب ناپذير برای ادامه مسير الهی انقلاب اسلامی ايران است که در این بین نقش زنان جامعه امروز بیشتر از پیش به چشم می خورد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری امام حسین (ع) است، ابراز داشت: در شرایط حساسی قرار داریم و باید با اتکا به ظرفیت‌های دفاع مقدس بتوانیم استکبار جهانی را در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب مثل گذشته توطئه های آنان را خنثی کنیم.

شرفبیانی در پایان متذکر شد: متناسب با برنامه‌های هفته دفاع مقدس مراسماتی با موضوع زنان و دفاع مقدس در سطح ادارات استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها