سردار فتحی‌زاده تأکید کرد؛

رسیدگی به خانواده‌های کارکنان و بازنشستگان ناجا

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا رسیدگی به خانواده‌های کارکنان و بازنشستگان نیروی انتظامی است که امیدوارم خانواده‌ها از ظرفیت‌هایی که در ناجا وجود دارد به خوبی استفاده کنند.
کد خبر: ۳۰۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ - 03September 2018

رسیدگی به خانواده‌های کارکنان و بازنشستگان ناجا از اولویت‌های نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا صبح امروز در مراسم اختتامیه کلاس‌های ورزشی طرح اوقات فراغت فرزندان کارکنان ناجا با بیان اینکه پرداختن به ورزش باعث نشاط و شادابی می‌شود، اظهار داشت: با توجه به تهدیدات مختلف در جامعه و فضای مجازی، ورزش و تفریح سالم می‌تواند فرزندان ما را ایمن نگه دارد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا رسیدگی به خانواده‌های کارکنان و بازنشستگان نیروی انتظامی است که امیدوارم خانواده‌ها از ظرفیت‌هایی که در ناجا وجود دارد به خوبی استفاده کنند.

سردار فتحی‌زاده با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی صورت گرفته خانواده‌ها نسبت به برنامه‌ها رضایت‌مندی داشتند، گفت: به دنبال این هستیم که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استفاده از تجهیزات ورزشی در طول سال تداوم داشته باشد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا خاطرنشان کرد: استعداد‌های خوبی شناسایی شده و از خانواده‌ها می‌خواهم با همکاری با مسؤولین مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر موجب شکوفایی استعدادهای فرزند خود شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها