معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

چاپ کتاب «قاب‌های خاطره ۳» روایت‌گر نقش سنگر‌ساز‌ان بی‌سنگر در دفاع مقدس

«داوود کرمی» گفت: کتاب عکس «قاب‌های خاطره ۳» با محوریت نقش جهاد سازندگی و ایثار سنگرسازان بی‌سنگر چاپ شد.
کد خبر: ۳۰۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ - 04September 2018

چاپ کتاب قاب های خاطره 3«داوود کرمی» معاون ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به چاپ کتاب «قاب‌های خاطره ۳» اظهار داشت: این کتاب در ۹۶ صفحه به نقش مؤثر رزمندگان و جهادگران سنگر‌ساز‌ بی‌سنگر جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

وی افزود: پیش از این کتاب عکس «قاب‌های خاطره ۱ و ۲» از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی چاپ شده بود که هر کدام در قالب تصاویر، بخش‌هایی از جانفشانی و ایثار رزمندگان را منعکس می‌کردند.

معاون ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: این کتاب در قطع خشتی است و یک صفحه از آن به معرفی شهید «محمدصادق بابایی» از شهدای شاخص جهادسازندگی استان مرکزی می‌پردازد.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نمایش «ورطه ۱۲۸»، گفت: به‌دنبال برنامه‌های حمایتی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از نمایش‌های صحنه‌ای دفاع مقدس، این نمایش نیز در ۲ نوبت با حمایت این مرکز در نگارخانه «نوربهشت» اجرا شد.

وی ادامه داد: در این نمایش که به موضوع شهدای مدافع حرم و ایثار آن‌ها می‌پردازد، هشت بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

معاون ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: این اثر به نویسندگی و کارگردانی «حشمت‌الله زارع» در مدت ۴۵ دقیقه به روی صحنه رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار