فرمانده سپاه امام رضا (ع):

مبارزه در عرصه اقتصادی باعث رویش‌های جدید در انقلاب شده است/ رسالت سپاه ورود در همه عرصه‌هاست

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز علی‌رغم اینکه شاهد حاکمیت دلار در میدان اقتصادی هستیم، اما با این وجود شاهد رویش‌­های جدید انقلاب در منطقه‌ایم.
کد خبر: ۳۰۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 05September 2018

مبارزه در عرصه اقتصادی باعث رویش­ های جدید در انقلاب شده است/ رسالت سپاه ورود در همه عرصه ها استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، سردار «یعقوبعلی نظری» در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) و جانشین قرارگاه اجتماعی - امنیتی شهید برونسی که امروز در پادگان شهید برونسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: بر خلاف تصورات دنیایی و فرمول­‌های مادی و بر اساس قراین و شواهد مبتنی بر تجربیاتی که در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام و انقلاب کسب کردیم امسال، سال بسیار پر برکتی برای ما خواهد بود و ان‌شاء‌الله در 40 سالگی انقلاب اسلامی شاهد جهش بزرگی خواهیم بود.

وی افزود: امروز علی‌رغم اینکه شاهد حاکمیت دلار در میدان اقتصادی هستیم، اما با این وجود شاهد رویش‌­های انقلاب در منطقه هستیم. علاوه بر افکار عمومی دنیا، در حاکمیت بعضی کشورهای اسلامی شاهد هستیم جبهه‌های ضد استکباری یکی پس از دیگری در حال شکل‌گیری است.

سردار نظری ادامه داد: درست است که به لحاظ اقتصادی و معیشتی مشکلاتی داریم اما خداوند پیروزی را در زمان مستأصل شدن عطا می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان این مطلب که ما پاسدار و انقلابی هستیم، خاطرنشان کرد: باید در فرهنگ مدیریتی سپاه، خود را از نظر فردی، اجتماعی و سازمانی تقویت کنیم. ما آمده‌ایم بر اساس مدیریتی انقلابی، کارهای بر زمین مانده را به سر انجام برسانیم. هر چند در این مسیر امکانات اندک باشد اما مدیریت انقلابی یعنی با امکانات کم، صحنه را خالی نکردن و کار و رسالت خود را به نحو احسن به پایان برساندن.

این مسئول تأکید کرد: امروز نیاز داریم که طاقت و ضریب استقامت جامعه را افزایش دهیم که این مهم اگر محقق شود، می‌توانیم در مقابل استکبار بایستیم. میدان مبارزه، روحیه استقاومت و مقاومت می­ خواهد. هر چند استکبار جنگ اقتصادی را علیه ملت ما آغاز کرده، اما ما نیز باید پا در این میدان بگذاریم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم. در این شرایط حساس و مقطع کنونی تاریخ انقلاب، رسالت سپاه این است که در همه موضوعات به عنوان یاری­‌گر ورود پیدا کند. امروز جنگ از میدان نظامی، امنیتی، علمی و سیاسی خارج شده و عرصه اقتصادی را تحت شعاع قرار داده است.

وی تصریح کرد: نگاه ما به مسئولیت جز انجام کار و تکلیف چیز دیگری نیست که اگر غیر از این باشد از مسیر اصلی منحرف شده‌ایم. امروز توجه به پست باید از منظر نیاز به کار باشد نه جایگاه و مقام که این مشی و فرهنگ ما نیست و اهداف ما را تعیین نمی‌کند. پاسداران باید به جایگاه‌ها اعتبار بدهند نه اینکه جایگاه به پاسداران اعتبار ببخشند، چرا که جایگاه‌ها اصالتی ندارند.

نظری در پایان گفت: ما وظیفه داریم به همه موضوعات ورود پیدا کنیم و کمک همه دستگاه‌ها باشیم ما در درون سازمان باید طوری چینش شویم که از عهده همه کارها بر بیاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار