مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

رونمایی از سه قطعه موسیقی در هفته دفاع مقدس در کرمان

«محمدمهدی ابوالحسنی» گفت: در هفته دفاع مقدس از آلبوم عکس دفاع مقدس، مستند «به اتفاق» پیرامون «اشرف نمازیان» یکی از زنان پشتیبان جنگ و سه قطعه موسیقی دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰ - 07September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدمهدی ابوالحسنی»، در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به برگزاری همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس در ۱۹ شهریور اظهار داشت: این همایش در کرمان با حضور ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان سپاه، ارتش، بسیج و جهاد در تالار برق برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: در دهه اول محرم پیکرهای حدود ۲۰ شهید گمنام در نقاط مختلف کشور تشییع و تدفین خواهند شد که در استان کرمان نیز در هفتم محرم پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان تشییع و تدفین می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، ویژه‌برنامه زنده تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس، بازسازی عملیات والفجر ۲ در لشکر ثارالله، جشنواره شعر دفاع مقدس، ویژه‌برنامه شب شعر خاطره و طرح وصیت‌نامه‌خوانی در مراسم صبحگاه مدارس از جمله این برنامه‌هاست‌.

ابوالحسنی همچنین با اشاره به رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس افزود: در هفته دفاع مقدس از آلبوم عکس دفاع مقدس، مستند «به اتفاق» پیرامون «اشرف نمازیان» یکی از زنان پشتیبان جنگ و سه قطعه موسیقی دفاع مقدس رونمایی خواهد شد. همچنین مسابقه کتابخوانی ویژه سربازان و نمایشگاه عکس دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

بازسازی عملیات والفجر2 در هفته دفاع مقدس// در حال ویرایش
در ادامه این جلسه، سردار «محمد مطهری» جانشین فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان سراسر کشور اظهار داشت: این تجمع با هدف امیدآفرینی در میان مردم با شرکت 700 هزار نفری در کل کشور و 30 هزار نفر در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در زمینه فعالیت های جهادی، 350 گروه جهادی کار خود را در مناطق محروم استان از 10 شهریور ماه در حال انجام دارند و تا هفته دفاع مقدس  این فعالیت ها ادامه پیدا خواهد کرد.

سردار مطهری همچنین به اجرای رزمایش سپاهیان محمد رسوال الله (ص) در 24 شهریور ماه اشاره کرد و افزود: 40 گردان بیت‌ المقدس در سراسر استان در این رزمایش حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار