نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس

نطق ساختارشکنانه 2 نماینده در مجلس دیکته‌ای بود که برایشان نوشته شده بود

سید محمدجواد ابطحی گفت: مطالبی که 2 نماینده تهران در نطق خود مطرح کردند مطالبی بود که برای آن‌ها دیکته شده بود از رو بخوانند تا از سوی دیگر به خاطر وعده‌های دروغی که به مردم داده بودند خود را تطهیر کنند.
کد خبر: ۳۰۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ - 06September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به نطق ساختارشکنانه 2 نفر از نمایندگان تهران در صحن علنی مجلس اظهار داشت: حرف‌هایی که این دو نماینده مجلس در نطق خود در هفته جاری در مجلس مطرح کردند پیش از این هم می‌گفتند و این‌ها مطالبی است که برای آن‌ها دیکته شده و آن‌ها مطلب دیکته شده را از رو می‌خوانند.

وی افزود: در اینجا نقد به رئیس جلسه نیز وارد است و کسی که جلسه را اداره می‌کند باید به نماینده‌ای که این نطق‌ها را می‌کند تذکر دهد حال اگر ما یا تعداد دیگری از نمایندگان بودیم نطق ما را قطع می‌کردند و تذکر می‌دادند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این نمایندگان مردم را گوش مخملی فرض کرده‌اند، این‌ها خود مسبببین وضعیت اقتصادی فعلی هستند. کسانی که در کابینه میرحسین موسوی در زمان نخست‌وزیری وی حضور داشتند در کابینه آقای روحانی نیز حضور دارند و همان اقتصاددانان آن زمان، به کابینه آقای روحانی نیز خط می‌دهند.

ابطحی خاطرنشان کرد: نکته جالب اینجاست که خانم سلحشوری می‌گوید که صلاحیت افراد با صلاحیت را رد کرده‌اند و بی‌صلاحیت‌ها تائید شده‌اند. خب اگر اینگونه باشد یکی از بی‌صلاحیت‌ها خود خانم سلحشوری است.

وی در پایان گفت: این نمایندگان به مردم وعده‌های دروغ داده‌اند و حالا وضع بحرانی شده می‌خواهند خود را تطهیر کنند و اینگونه القا کنند که تقصیر‌ها به گردن آقای روحانی و دولت وی نیست و نهاد‌های دیگر مقصر هستند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها