نماینده مردم نجف آباد در مجلس:

آقا و خانمی که در مجلس نطق ساختارشکنانه داشتند بگویند خود برای مردم چه کار کرده‌اند؟!

ابوالفضل ابوترابی گفت: آقا و خانمی که نطق ساختارشکنانه در هفته جاری در مجلس داشتند بگویند که برای مشکلات معیشتی مردم چه کاری کرده‌اند و البته توصیه من به این نمایندگان این است که آدرس غلط به مردم ندهند و با اظهاراتشان در جامعه ایجاد اختلاف نکنند.
کد خبر: ۳۰۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ - 06September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به نطق ساختار شکنانه دو نفر از نمایندگان تهران در صحن علنی مجلس اظهار داشت: توصیه من به این نمایندگان این است که با صحبت‌هایشان به مردم آدرس غلط ندهند، امروز مشکلات مردم مشکلات معیشتی است.

وی افزود: اختیار حل این مشکلات معیشتی در اختیار دولت است و در این راستا رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور چک سفید امضا داده است و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بی سابقه بوده که چه در دوران رهبری امام راحل و چه در دوران رهبری رهبر معظم انقلاب چک سفید امضایی برای حل مشکلات به رئیس جمهور داده شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: رئیس جمهور از طرف دیگر رئیس قوه مجریه کشور است و ابزار‌های لازم را نیز هم‌اکنون در اختیار دارد. ما در این ارتباط و در خصوص مسائل دیگری همچون شفافیت و عدالت قانون به قدر نیاز داریم، اما متأسفانه اجرا نمی‌شود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان نباید به مردم آدرس غلط بدهند، مشکلات امروز مردم ما نظارت استصوابی و امثال آن نیست. مگر ما که در مجلس هستیم چه گُلی به سر ملت ریخته‌ایم و دیگران به مجلس می‌آیند چه کار می‌کنند؟!

وی افزود: همین خانم و آقایی که این نطق‌های ساختارشکنانه را داشته‌اند بگویند که در ۲.۵ سال گذشته که در مجلس بودند چه طرحی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و رفع بیکاری و معیشت مردم ارائه کرده‌اند؟! من هرچه فکر می‌کنم می‌بینم که این نمایندگان هیچ طرحی که در راستای حل مشکلات مردم باشد ارائه نکرده‌اند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اینگونه نطق‌های ساختارشکنانه جز شاد کردن اپوزوسیون خارج و ایجاد اختلاف در داخل و اینکه مردم بگویند این‌ها شکمشان سیر است و بین مردم نیستند و نمی‌دانند مردم چه مشکلاتی دارند، چیزی در بر ندارد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار