رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پلیس فرودگاه آماده بازگشت حجاج ایرانی/ خانواده‌ها مراسم استقبال را در مساجد و خانه انجام دهند

سردار حسن مهری گفت: پلیس فرودگاه از آمادگی صد در صدی برای بازگشت حجاج برخوردار است و در این رابطه برای حفظ امنیت پایدار از پلیس‌های لباس شخصی استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۳۰۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ - 08September 2018

پلیس فرودگاه آماده بازگشت حجاج ایرانی است/ خانواده‌ها مراسم استقبال را در مساجد و خانه انجام دهندسردار «حسن مهری» رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص برنامه‌های پلیس فرودگاه‌های کشور برای بازگشت حجاج اظهار داشت: این پلیس از آمادگی صد در صدی برای بازگشت حجاج برخوردار است و در این رابطه برای اینکه امنیت پایدار برقرار و از سرقت‌های احتمالی جلوگیری شود از پلیس‌های لباس شخصی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه فرودگاه‌ها از ظرفیت محدودی برخوردار هستند توصیه می‌کنم خانواده‌ها استقبال از حجاج را بیرون از فرودگاه انجام دهند، گفت: خانواده حجاج باید این را در نظر بگیرند که پرواز‌های فرودگاه‌های کشور در زمان بازگشت حجاج همچنان ادامه دارد باید با همکاری با پلیس فرودگاه اجازه دهند امنیت پرواز‌ها برقرار شود.

سردار مهری افزود: مستقبلین اجازه دهند حجاج همانگونه که کارونی وارد فرودگاه شدند همان‌گونه فرودگاه را ترک کنند؛ خانواده‌ها مراسم استقبال از حجاج را در مساجد و منازل برگزار کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار