معاون ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

ایجاد سناریوی ویژه در نمایش نقش صنعت استان مرکزی در دفاع مقدس

«داوود کرمی» با بیان این‌که با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی با کارخانه ماشین‌سازی اراک، ۵۲ قلم از تجهیزات جنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی منتقل شدند، گفت: این ادوات پس از افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، در غرفه مربوط به نقش صنعت استان مرکزی در دفاع مقدس در قالب سناریویی ویژه به نمایش درخواهند آمد.
کد خبر: ۳۰۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ - 09September 2018

اهدای ۳۰۰ کیلو رنگ کارخانه رنگ روناس به بنیاد حفظ آثار استان مرکزی«داوود کرمی» معاون ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به رنگ‌آمیزی ادوات جنگی منتقل شده به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به منظور نمایش در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، اظهار داشت: ادوات و اقلام جنگی منتقل شده به این اداره‌کل به منظور نمایش در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، نیازمند رنگ‌آمیزی و بازسازی هستند؛ از این رو با رایزنی‌های به‌عمل آمده با شرکت رنگ «روناس»، ۳۰۰ کیلو رنگ در چهار نوع مختلف از سوی این شرکت به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اهدا شد.

وی افزود: پس از تکمیل و افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی، هر یک از این ادوات با رنگ‌آمیزی جدید در معرض دید همگان قرار خواهند گرفت.

معاون ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد جلوه بصری در هر یک از ادوات چیده شده، می‌تواند ارتباط بهتری را میان مخاطبان نسل جوان جامعه برقرار کند.

کرمی در ادامه سخنان خود، با اشاره به انتقال ۵۲ قلم تجهیزات جنگی از کارخانه ماشین‌سازی اراک به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی با کارخانه ماشین‌سازی اراک، ۵۲ قلم از تجهیزات جنگی به این اداره‌کل منتقل شدند.

وی ادامه داد: این ادوات شابلون‌های مربوط به تولید انواع نارنجک‌ها، خمپاره‌ها، گلوله‌های آر.پی‌.جی و دیگر اقلام جنگی است که پس از افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، در غرفه مربوط به نقش صنعت استان مرکزی در دفاع مقدس در قالب سناریویی ویژه به نمایش درخواهند آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار