دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر کردستان خبر داد؛

برگزاری ۲۳۰ برنامه همزمان با هفته امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر در کردستان

دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر استان کردستان، از برگزاری ۲۳۰ عنوان برنامه همزمان با گرامی‌داشت هفته امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 09September 2018

برگزاری ۲۳۰ عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در کُردستانبه گزارش دفاع پرس از کردستان، «محمود‌ الله‌مرادی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: هفته اول محرم با عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که در همین راستا، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان برنامه‌هایی را در گرامی‌داشت این هفته پیش‌بینی کرده است.

وی از برگزاری ۲۳۰ عنوان برنامه در زمینه‌های مختلف در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: کلیت این برنامه‌ها بر مردمی است و مردم متولی اجرای این برنامه‌ها هستند.

الله‌مرادی با برشمردن عناوین برنامه‌های این هفته، بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سلامت اداری با حضور مدیران، حراست‌ها، ذی‌حسابی‌ها و مسئولان ادارات و سازمان‌های دولتی استان با موضوع پاسخگویی مناسب به مراجعات و انضباط مالی و اداری، از مهم‌ترین عناوین این برنامه‌هاست.

وی برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر را در جهت ترویج فضایل اخلاقی و جلوگیری از منکرات جامعه دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین پیام این هفته، امر وحدت و یکدلی همه اعضا نظام برای رفع مسائل و مشکلاتی است که امروز گریبان‌گیر مردم شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، بر حضور در صحنه همه آحاد جامعه در جهت عبور از بحران‌های به وجود آمده توسط دشمنان انقلاب و نظام تأکید کرد.

الله‌مرادی، مهم‌ترین تهدید جامعه امروز را متوجه نسل جوان دانست و افزود: رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند با شایعه‌پراکنی، ایجاد یأس و ناامیدی و ایجاد شبه در جوانان، آنان را از ادامه راه انقلاب دل‌سرد کنند.

وی همچنین گفت: دشمنان نظام و انقلاب تلاش می‌کنند تا با پخش شایعات و دل‌سردی مردم نسبت به آینده انقلاب، آن‌ها را از صحنه خارج کند تا به امیال خود دست پیدا کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، یکی از رسالت‌های این ستاد را مبارزه با منکرات و تهدیدات جامعه ذکر و بیان کرد: حفاظت و حراست از دستاورد‌های انقلاب و تبیین آن برای نسل جوان، از اولیت‌های این ستاد است.

وی با بیان این‌که معروفات فقط در «حجاب» خلاصه نمی‌شوند، افزود: اسراف در انرژی، اسراف در مواد غذایی، احتکار و مواردی از این دست از جمله منکرات که در جامعه امروز بایستی به آن پرداخته شود.

وی دستگیری از فقرا را مهم‌ترین امر به معروف جامعه امروز برشمرد و اضافه کرد: هدف کلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، ایجاد وحدت و همدلی با همراهی دولت و مردم است تا منکرات از جامعه رخت بربندند و معروفات جایگزین آن شوند.

الله‌مرادی، نقش رسانه‌ها را در ترویج امر به معروف و نهی از منکر بی‌بدیل دانست و افزود: رسانه‌ها به همان اندازه که رسالت انتقال اخبار درست به مردم را عهده‌دار هستند، به همان میزان نیز در جهت آگاه‌سازی جامعه مسئولیت دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، از اصحاب رسانه خواست تا معروفات جامعه را گسترش دهند و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بازوی قوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند؛ چرا که ترویج معروفات از طریق رسانه‌ها، بیشترین تاثیرگذاری را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار