فرمانده سپاه استان لرستان خبر داد؛

فعالیت ۱۸۰۰ گروه جهادی پایگاه‌محور و حدود ۲۰۰ گروه جهادی تخصصی در لرستان

سردار «مرتضی کشکولی» با بیان این‌که به تعداد پایگاه‌های مقاومت استان حداقل یک گروه جهادی داریم، گفت: ۱۸۰۰ گروه جهادی پایگاه‌محور و حدود ۲۰۰ گروه جهادی فنی و تخصصی در سطح استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۰۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 09September 2018

رزمایش اقتدار عاشورایی در استان لرستان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه «حضرت ابوالفضل (ع)» استان لرستان، با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی تحت عنوان «سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲» در این استان، اظهار داشت: امروز در سطح استان لرستان، ۳۴ گردان رزمی بسیج در قالب گردان‌های «بیت‌المقدس»، «امام علی (ع)» و «کوثر» در این رزمایش شرکت دارند.

وی افزود: این رزمایش ۲۴ ساعته بخشی از آن به‌صورت راهپیمایی و ستون‌کشی پیاده و سواره و بخشی نیز در اردوگاه‌های رزمی که خارج از شهر قرار دارند، اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: در راستای برگزاری این رزمایش، در اردوگاه «قدس» راهپیمایی شبانه و آموزش‌های خاص ضدامنیتی و ضداغتشاش دنبال می‌شود و هم‌زمان گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی به فعالیت گروه‌های جهادی دانش‌آموزی، دانشجویی، بهداشت و درمان و بسیج سازندگی در این اردو‌ها اشاره کرد و گفت: این حرکت گروه‌های جهادی در سطح و حاشیه شهر‌ها، یک حرکت نمادین است؛ چراکه در طول سال این گروه‌های جهادی در مناطق محروم فعالیت دارند.

سردار کشکولی با بیان این‌که به تعداد پایگاه‌های مقاومت استان حداقل یک گروه جهادی داریم، تصریح کرد: ۱۸۰۰ گروه جهادی پایگاه‌محور و حدود ۲۰۰ گروه جهادی فنی و تخصصی در سطح استان فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث سازندگی و محرومیت‌زدایی در طول سال اقداماتی انجام شده و اکنون نیز در قالب اردو‌های جهادی در حاشیه شهر‌ها خدمات رایگان به مردم داده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، اظهار داشت: اگر بخواهیم مشکل قشر آسیب‌پذیر حل شود، می‌توانیم بدون پول و بودجه از ظرفیت خیّران و قشر حزب‌اللهی و جهادی دانشگاه‌ها استفاده کنیم، خدمات بگیریم و غبار فقر محرومیت و آسیب را از چهره مردمان برداریم.

وی به ساخت خانه، مسجد و پل در مناطق محروم استان اشاره کرد و افزود: هر آن‌چه دغدغه مردم محروم و مستضعف است دغدغه ما نیز هست، اما بدون این‌که هزینه‌ای روی دوش دولت بگذاریم، با کمک خیّران این دغدغه را حل می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار