ناگفته‌های ناجا از زبان محمدباقر قالیباف/

بهترین دوران خدمت من در نیروی انتظامی بود

محمدباقر قالیباف فرمانده سابق نیروی انتظامی در برنامه ناگفته‌های ناجا از زبان فرماندهان، دوران خدمت خود در نیروی انتظامی را بهترین دوران خدمت بعد از دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۳۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ - 11October 2014

بهترین دوران خدمت من در نیروی انتظامی بود

به گزارش دفاع پرس، در ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی با عنوان «ناگفتههای نیروی انتظامی از زبان فرماندهان» که در ساعت 23 جمعه شب از شبکه دو پخش شد ناگفتههایی از زمان ادغام نیروی انتظامی مسائل و مشکلات آن بیان شد.

در این برنامه که با حضور سردار اسماعیل احمدیمقدم فرمانده نیروی انتظامی و همچنین سیفاللهی و محمد سهرابی از فرماندهان اسبق نیروی انتظامی همراه بود محمدباقر قالیباف شهردار تهران که در دورهای فرمانده نیروی انتظامی بود به دوره ادغام نیروی انتظامی و زمان مسئولیت خود در ناجا اشاره کرد.
 
قالیباف تصریح کرد: در آن زمان شهرداری، ژاندارمری و کمیته وجود داشت و پلیس قضایی هم به نوعی به این قضیه ملحق شد بعد ادغام آنها نیروی انتظامی شد و استخدامهای جدید هم که بعد از آن آمد تحت عنوان نیروی انتظامی بود.
 
وی افزود: همیشه ماهیت قصه این بود که از سپاه جمعی به عنوان مسئول و فرمانده میآمدند، بعد از امیر سهرابی بقیه فرماندهان که از سپاه آمدند مثل تیمسار سیفاللهی، جمعی از بچههای سپاه را هم با خودش به آنجا برده بودند و یک جمع ناهمگون سازمانی تشکیل شده بود.
 
قالیباف در ادامه به فعالیت خود در نیروی انتظامی اشاره داشت و گفت: بدون تعارف میگویم یکی از بهترین دوران خدمتی من در سازمان های مختلف بعد از دفاع مقدس زمانی بود که در نیروی انتظامی توفیق خدمت پیدا کردم.
 
وی افزود: هیچ وقت فکر نمیکردم که وارد نیروی انتظامی شده و فرمانده نیروی انتظامی شوم.
 
شهردار تهران تصریح کرد: شاید یکی از روزهای خاطرهانگیز من آن روزی بود که مقام معظم رهبری مرا فرا خواندند؛ یکی از روزهای غیرمتعارفی بود که خدمتشان رسیدم و فرمودند تصمیم گرفتهام شما بروید به ناجا و مسئولیت آنجا را بگیرید.
 
قالیباف ادامه داد: کمتر از دو سال بود که در نیروی هوایی مشغول به کار شده بودم ایشان بر ضرورتهای امر اشاره داشتند و من به ایشان عرض کردم که فکر میکنم مشورت خوبی به جنابعالی ندادند و هر که مشورت داده من مسئولیت را تقبل کنم اشتباه کرده، که ایشان فرمودند تا این لحظه با کسی مشورت نگرفتم، تصمیم خودم است و کسی هم مطلع نیست؛ الان هم فقط شما در جریان موضوع قرار گرفتید و بروید ذهن خود را آماده کنید.
 
فرمانده اسبق نیروی انتظامی گفت: بیش از 40، 50 روز بعد من فرمانده ناجا شدم و آغاز کارم در نیروی انتظامی را در واقع با شوکی این چنینی آغاز کردم.
 
شهردار تهران در ادامه به زمان خداحافظی خود از ناجا اشاره کرد و گفت: وقت خداحافظی من مصادف شد با بازدید سالیانه حضرت آقا از نیروی انتظامی در دی ماه 93 که من یک گزارش 45 دقیقهای را در حضور 150 تا 200 فرمانده ارائه دادم؛ الان که به ذهنم میآید از 45 دقیقه وقت سخنرانی 40 دقیقهاش را در مورد عملکرد ناجا ارائه دادم که چه اتفاقی در نیروی انتظامی افتاده که فکر میکنم هر کس به صحبتهای من گوش میکرد تصور میکرد هر کار نشدهای در نیروی انتظامی انجام شده و ناجا کاری برای آینده ندارد.
 
وی افزود: در 5 دقیقه دیگر سخنرانی به چالشهای نیروی انتظامی اشاره کردم و در آن 5 دقیقه 4-5 چالش را برشمردم که همه افراد حاضر در ذهنشان این مسئله گذشت که در این سالها در نیروی انتظامی هیچ کاری انجام نشده و همه کارها بر زمین مانده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار