دقایقی پیش صورت گرفت؛

وداع با پیکر دو شهید مازندرانی در معراج الشهدا

مراسم وداع با پیکر شهیدان سید جلال حبیب‌الله‌پور و سید سجاد خلیلی ظهر امروز در معراج الشهدای تهران برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ - 09September 2018

وداع با پیکر 2 شهید مازندرانی در معراج الشهدابه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم وداع با پیکر شهیدان سید جلال حبیب الله پور و سید سجاد خلیلی از نیروهای لشکر 25 کربلا امروز (یکشنبه 18 شهریورماه) در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

در این مراسم خانواده شهیدان حبیب الله پور و خلیلی پس از سال ها بی خبری در حسینیه معراج الشهدا و در حضور زائران شهدا با پیکر عزیزان خود وداع کردند.

براساس این گزارش شهید سید جلال حبیب‌ الله‌ پور از فرماندهان برجسته یگان صابرین لشکر 25 کربلا و از تکاوران این لشکر بود. مدتی فرماندهی تیم‌های عملیات ضربتی و بازدارنده و عملیات‌های نجات در شمال‌غرب کشور را برعهده داشت. او در بیش از 50 عملیات برون مرزی برای پاکسازی گروهک تروریستی پژاک در این منطقه شرکت کرد و بارها از ناحیه گردن و زانو مجروح شد.

سن کمی داشت که در میدان‌های دفاع مقدس حاضر شد و به رزمندگان خط شکن لشکر 25 کربلا پیوست و در کنار فرماندهان لشکر 25 کربلا حماسه آفرید.

در بحث ماموریت‌های پیاده سبک مربوط به هوابرد و یورش هوایی، از نیروهای نخبه محسوب می‌شد. از فرماندهان برجسته عملیات‌های تیم ضربتی تهاجمی و عملیات‌های نفوذ بود.

با حمله تروریست‌ها به سوریه این شیرمرد مازندرانی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) رهسپار دیار شام شد و سرانجام در اردیبهشت‌ماه سال 94 به شهادت رسید و پیکرش پاکش در منطقه ماند تا همچون مادرش حضرت زهرا (س) گمنام بماند.

همچنین شهید «سید سجاد خلیلی» متولد سال 1372 از روستای «متکازین» شهرستان بهشهر و پاسدار لشکر 25 «کربلا» مازندران در دومین اعزام خود به سوریه در تاریخ 21 فروردین 1395 در درگیری با داعش در جنوب سوریه به همراه «محمدتقی سالخورده» و «حسین بوّاس» به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها