مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام:

خاطرات دفاع مقدس را باید بیان کرد تا از تحریف آن جلوگیری شود

«محمدرضا شرفبیانی» گفت: باید خاطرات دوران دفاع مقدس را بیان کرد؛ زیرا بیان آن از تحریف نبرد خق علیه باطل جلوگیری می‌کند و تاریخ دفاع مقدس را باید درست نوشت تا حقایق آن زمان برای نسل آینده بیان شود.
کد خبر: ۳۰۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ - 10September 2018

خاطرات دفاع مقدس را باید بیان کرد تا از تحریف آن جلوگیری شودبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، امروز (دوشنبه) در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان، اظهار داشت: هنوز این انقلاب نوپا شکل نگرفته بود که استکبار جهانی با انواع هجمه‌ها، آن را مورد امتحان و آزمایش قرار داد و در نقطه به نقطه این مرز و بوم، نقشه‌های شوم و پلید خود را طراحی، اجرا و حمایت کرد.

وی افزود: استکبار در ادامه خباثت خود در مقابل انقلاب اسلامی ایران، با انواع نیرو‌ها و ترفند‌ها، بحران‌های مختلفی را به وجود آورد و امروزه این توطئه را به‌صورت جنگ اقتصادی برای ملت سرفراز ایران اسلامی به‌وجود آورده است.

شرفبیانی بیان داشت: گذر از این مقطع، نیاز به همدلی و همراهی مردم و مسئولین همانند دوران دفاع مقدس دارد.

وی گفت: وظیفه ما این است که حداقل به پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت احترام بگذاریم و از تخریب همدیگر خودداری کنیم؛ چرا که در آن دوران در بعضی عملیات‌ها در یک سنگر، هم ارتشی وجود داشت، هم نیرو سپاه و هم نیروی بسیج مردمی و هم سنگرسازی جهاد سازندگی. ما با این همدلی توانستیم آن دوران را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام تصریح کرد: امروزه پیشکسوتان دفاع مقدس برای نسل آینده، باید رشادت‌ها و خاطرات آن دوران را که در گنجینه سینه‌های‌شان دارند بیان کنند تا مرجعی برای نویسندگان و آیندگان این مرز و بوم باشد.

وی افزود: باید خاطرات را بیان کرد؛ زیرا بیان آن از تحریف نبرد خق علیه باطل جلوگیری می‌کند و تاریخ دفاع مقدس را باید درست نوشت تا حقایق آن زمان برای نسل آینده بیان شود.

شرفبیانی همچنین گریزی به فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زد و گفت: سالانه برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف ادبی و هنری در این اداره‌کل انجام می‌گیرد که با همت شما پیشکسوتان دفاع مقدس، می‌توان از خاطراتی که در آن ایام دارید، استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار